• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

بیمارستان ولی‌عصر تبریز جزو پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های کشور است

  • کد خبر : 95651
  • 29 بهمن 1401 - 13:15
بیمارستان ولی‌عصر تبریز جزو پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های کشور است
یاز اکو - دکتر شهرام دبیری در آیین افتتاح بخش‌های جدید بیمارستان ولیعصر تبریز گفت: از بدو شروع به کار بیمارستان ولیعصر تبریز مهمترین موضوع برای ما رضایت مشتریان بوده و همواره تلاش کرده‌ایم کیفیت خدمات و ایمنی کار را بالا ببریم. وی افزود: چشم اندازه بیمارستان همواره این بوده که انتخاب اول بیماران، پزشکان و کارکنان باشیم و تا حدودی توانسته‌ایم به این هدف دست یابیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، شهرام دبیری افزود: سرمایه اصلی ما همین اعتماد مردم و کادر اجرایی است نه زمین و ساختمان و تجهیزات.

دبیری با بیان اینکه سعی کردیم بیمارستان را در تمامی ابعاد توسعه دهیم، ادامه داد: ما به دنبال توسعه کوتاه مدت برای توسعه بخش ها و یک توسعه بلندمدت برای ایجاد پلی کلینیک و هتل در جوار بیمارستان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقات را نیز در بیمارستان راه اندازی کرده‌ایم و مقالات زیادی نیز در دو مجله علمی بین‌المللی بیمارستان منتشر شده است.

دبیری یادآور شد: هم اکنون در این مجموعه هیچ کمبودی از لحاظ دستگاه های مدرن وجود ندارد. وی در پایان تصریح کرد: مردم تبریز لایق بهترین‌ها هستند و ما سعی می‌کنیم این شرایط را برای آنها فراهم بکنیم.

وی خاطرنشان کرد همواره با دانشگاه علوم پزشکی تبریز همکاری خوبی داشته ایم و در دوران دشوار کرونا پس از بیمارستان‌های امام رضا و عالی نسب، بیمارستان ولیعصر تبریز میزبان بیشترین تعداد کرونایی‌ها بود و تنها کمتر از ۵ درصد از بیماران کرونایی در این بیمارستان فوت کردند.

در پایان این آیین، آمفی‌تئاتر و بخش‌ها و دستگاه‌های جدید رادیوآنکولوژی، سرطانی، رادیوتراپی، ام‌آرآی، گوارشی و طب هسته‌ای افتتاح شد.

کمبود ۳ هزار تخت بیمارستانی در استان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این آیین ضمن تشکر از مدیران مجموعه بیمارستان ولیعصر تبریز به خاطر گام‌هایی که در راه سلامت و افزایش دسترسی به خدمات سلامت در منطقه برمی‌دارند، گفت: در سند توسعه ۱۴۰۴ باید ۹۰۰۰ تخت در استان داشته باشیم در حالی که در پایان سال ۱۴۰۱ تنها دارای ۶ هزار تخت هستیم.

علی جنتی افزود: این در حالی است که بسیاری از زیرساخت‌های درمانی کشور از عمر بالای ۵۰سال برخوردارند.

وی خاطرنشان کرد حاکمیت باید بخش‌های بیمه پایه و مکمل را گسترش داده و دغدغه‌های مردم را کم کند و بیش از پیش به اهمیت توریسم درمانی و توریسم سلامت اهمیت بدهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=95651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});