• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

نماینده ارومیه: دشمن؛ خودروسازی است که تابوت مرگ به مردم می‌فروشد/ دولت برای افزایش حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان ناز می کند

  • کد خبر : 96136
  • 03 اسفند 1401 - 9:30
نماینده ارومیه: دشمن؛ خودروسازی است که تابوت مرگ به مردم می‌فروشد/ دولت برای افزایش حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان ناز می کند
یاز اکو - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد مردم به سبب ناکارآمدی کسانی که خود را ناجی محرومان می نامیدند خدشه دار شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، روح الله حضرت پور افزود: در حالی که خط فقر در این کشور ۱۸ میلیون تومان اعلام شده و اعداد از بیان نرخ تورم عاجزند، دولت برای افزایش حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان که کمتر از ۱۰ میلیون تومان درآمد دارند، ناز میکند و منت افزایش ۲۰ درصدی حقوق را بر سر ملت می گذارد.

وی تاکید کرد:مگر نه اینکه این انقلاب آمد تا حق مظلوم را از ظالم، حق کارگر را از سرمایه دار و حق ملت از مدیران ناکارآمد بستاند.

حضرت پور ادامه داد: ملت ایران، امروز اینجا هستم تا از حقوق عامه و قانونی شما دفاع کنم، ملتی که پشت دیوارهای اینترنت محدود از کسب و کار و فعالیت های خود چشم بسته اند، آنگاه می بینند خانواده و فرزندان مدافعان محدودیت و صیانت در پس شرکت های آمریکایی و کانادایی فروشنده فیلترشکن، از وضعیت کشور برای خودشان کیسه دوخته اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:دشمن، خودرو سازی است که به اسم خودرو تابوت مرگ به مردم می فروشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=96136

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});