• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

گالری استاد یاسمی تبریز میزبان سه نمایشگاه متفاوت هنری

  • کد خبر : 96704
  • 08 اسفند 1401 - 12:45
گالری استاد یاسمی تبریز میزبان سه نمایشگاه متفاوت هنری
یاز اکو - نگارخانه استاد یاسمی تبریز این روزها بطور همزمان میزبان سه نمایشگاه متفاوت هنری است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، نمایشگاه انفرادی نقاشی های خانم حمیده صوفیانی با عنوان بی کران، نمایشگاه آثار طراحی آقای حامد فاخر و نمایشگاه آثار هنری خانم معصومه فرامرزی با عنوان هنر زمین، تشکیل دهنده سه نمایشگاه متفاوت اینروزهای گالری یاسمی تبریز هستند.

یکی از این سه نمایشگاه در حال اجرا، مربوط به آثاری برجسته در تکنیکهای معرق، منبت، مشبک کاری، خراطی، پیکرتراشی مینیمال، منبت ریزقلم است که توسط یک بانوی هنرمند به نمایش درآمده است.

معصومه فرامرزی، کارشناسی هنرهای اسلامی گرایش صنایع چوب است، یک هنرمند با سابقه ای که تنها بخشی از آن درصنعت چوب شکوفا شده است.

وی که در زمینه نستعلیق و شکسته نستعلیق و خط خودکار با تکنیکهای مختلف سالها سابقه تدریس در آموزشگاه های دولتی را در کارنامه خود دارد، طی هشت سال گذشته با هرآنچه درتوان داشته در مسیر هنر چوب اهتمام ورزیده، به نحوی که حال مجموعه ای فاخر از آثارش را در منظر انظار عموم قرار داده است.

فرامرزی درباره هدف برگزاری این نمایشگاه می گوید: تقریبا از هر تکنیکی در این صنعت آثاری ارایه کرده ام تا ضمن آشناشدن تمام مخاطبان با این صنعت قدرت و توانایی یک بانوی ایرانی رادر چنین عرصه سختی به نمایش بگذارم. کما اینکه از باور جامعه به دور است که بانویی با این همه ظرافت می تواند چنین مسیر سختی را طی کند. تمام آثار ارایه شده به جز بخش درودگری ان با دست و ابزارهای غیرالکترونیکی انجام شده است.

این نمایشگاه به همراه دو نمایشگاه هنری دیگر از شنبه ۶ اسفند تا چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه دایر بوده و از ساعت ۱۶ الی ۱۹ به نشانی تبریز، خیابان امام ایستگاه کلانتر کوچه خانه فرهنگ طبقه ۱، گالری استاد یاسمی، آماده بازدید عموم علاقه مندان می باشد.

خانم رادپور مدیر نمایشگاه استاد علی اکبر یاسمی می گوید: بطور متداول هر هفته یکشنبه تا چهارشنبه تقریبا در تمام طول سال بغیر از ایام تعطیل، این مکان میزبان هنرمندانی از تمام رشته های هنری است.

ایشان برنامه آتی گالری را در هفته آینده افتتاح، نمایشگاه مد و لباس عنوان نمودند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=96704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});