• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی؛ 

رویکرد بیشتر کارخانجات بزرگ استان سنتی است

  • کد خبر : 97093
  • 11 اسفند 1401 - 10:40
رویکرد بیشتر کارخانجات بزرگ استان سنتی است
یاز اکو- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به سنتی عمل کردن واحدهای تولید گفت: حتی رویکرد بیشتر کارخانجات بزرگ استان نیز همچنات سنتی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، صابر پرنیان در همایش مدیران مسئولیت پذیر که با محوریت آشنایی با قوانین کار و تامین اجتماعی که صبح امروز در سالن همایش های هتل پتروشیمی تبریز برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: بیشتر مدیران و صاحبان مشاغل تولیدی تصور می کنند، هم بازار را می شناسند و هم قوانین کسب و کار را، این نگاه سنتی حتی در واحدهای تولیدی بزرگ استان ما میز حاکم است.

وی ادامه داد: اقتصاد دنیا مدام در حال تغییر شکل و شمایل و به‌روز شدن است، بنابراین ما نیز باید با این تغییرات همسو شویم.

پرنیان با تاکید بر وجود مشکلات و موانع عدیده در حوزه کسب و کار گفت: علیرغم در حال حاضر دو  هزار و ۶۰۰ کارخانه جدید در استان در حال راه‌اندازی است و این امر نشان می دهد فصای ملتهب روانی و مشکلات و موانع بیشمار سر راه فعالان حوزه صنعت، هنوز شوق سرمایه گذاری از بین نرفته است.

وی آذربایجان شرقی را خصوصی ترین استان در حوزه‌های تولید و صنعت در کشور دانست و از افزایش ۶۵ درصدی درخواست برای سرمایه گذاری در استان خبر داد.

رئیس سازمان صمت،آذربایجان شرقی را دارای پتانسیل بالا برای جذب سرمایه گذار اعلام کرد و افزود: آموزش یکی از ملزومات این امر است. 

پرنیان با اشاره به پیشرفت علم و تکنولوژی گفت: علیرغم تمام این پیشرفت ها، هنر نیروی انسانی حرف آخر را می زند. به عبارتی سرمایه انسانی می تواند به ماندگاری، پایداری و توسعه کسب و کارها کمک کند.

وی اضافه کرد: وجود نیروهای انسانی متعهد، برای هر سازمان ضروری است و برگزاری دوره های آموزشی و همایش هایی از قبیل مدیران مسئولیت پذیر در پرورش کارکنان متعهد تاثیر بسزایی دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=97093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});