• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

کشاورزان دیگر نگران خرید تراکتور نباشند

  • کد خبر : 97649
  • 15 اسفند 1401 - 13:30
کشاورزان دیگر نگران خرید تراکتور نباشند
یاز اکو - مدیر بازاریابی و فروش تراکتورسازی ایران گفت: در جهت توزیع عادلانه، شفاف و حمایت از حقوق کشاورزان، تراکتورسازی سامانه جامع فروش اینترنتی مستقیم به کشاورزان را راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، ناصر قربانیان ظهر امروز اظهار کرد: با اولویت بخشی به اهدافی همچون توزیع عادلانه و شفاف تراکتور، ثبت نام و خرید بی واسطه کشاورزان، تسهیل فرآیند خرید و به منظور افزایش رضایت مشتریان، سامانه جامع فروش اینترنتی مستقیم به کشاورزان راه اندازی شد.

وی روان سازی فرآیند فروش و تسهیل نمودن ثبت نام برای کشاورزان، دسترسی شبانه روزی کشاوزان به سیستم فروش، پیگیری و مشاهده فرآیندهای فروش تا تحویل تراکتور توسط مشتری، جلوگیری از ترددهای غیر ضروری بخصوص برای کشاورزان مناطق دور دست و … را از مزیت‌های این سامانه عنوان کرد.

قربانیان با اشاره به اینکه تمام شاخص‌هایی که می تواند کشاورز واقعی را از سایر متقاضیان تمایز دهد در این سیستم پیش بینی شده اظهار داشت: عدم خرید تراکتور، داشتن گواهینامه رانندگی تراکتور، داشتن زمینهای زراعی و باغبانی به میزانی که نیاز به داشتن تراکتور را ضرورت می بخشد، داشتن اسناد و مدارکی دال بر اشتغال به فعالیتهای کشاورزی می تواند در رتبه بندی های این سامانه تاثیر داشته باشد.

وی در مورد نحوه ثبت نام گفت: کشاورزان عزیز می توانند با مراجعه به آدرس http://www.itmco.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند ضمن اینکه کشاورزانی هم که قبلا مدارکشان از طریق نمایندگی های تراکتورسازی ثبت شده پیامکی جهت ثبت در این سامانه دریافت خواهند کرد که مطمئنا در اولویت تامین تراکتور خواهند بود.

این فعال حوزه صنعت با گریز به نحوه توزیع تراکتورهای تولیدی در تراکتورسازی طی سالهای گذشته تاکید کرد: متاسفانه به دلیل عدم توزیع عادلانه و انحصار گرایی در توزیع تراکتور در سالهای گذشته، تراکتور به دست مصرف کننده واقعی نمی رسید و کشاورزی که نیازمند تراکتور بود در صفهای طولانی و حتی چندین ساله مکانیزاسیون منتظر می ماند تا شاید به وسیله کاری خود دسترسی پیدا کند.

وی ضمن یادآوری فروش مستقیم تراکتور به کشاورزان طی یک سال و نیم گذشته توسط تراکتورسازی عنوان کرد: علی رغم تولید بیش از نیاز سالانه کشور به محصول تراکتور در تراکتورسازی، این تولیدات با نحوه توزیع اشاره شده به دست کشاورز و مصرف کننده واقعی نمی رسید و سر از بازار آزاد با قیمتهای کلان در می آورد و کشاورزان ما چندین برابر قیمت کارخانه مالک تراکتور می شد که تراکتورسازی برای جلوگیری از وارد آمدن ضربه به موضوع مکانیزاسیون و کشاورزی، عرضه مستقیم تراکتور به کشاورزان را شروع و در این مدت ۳۸ هزار دستگاه تراکتور را به کشاورزان عرضه کرده است.

قربانیان اظهار امیدواری کرد با راه اندازی سامانه فروش اینترنتی به کشاورزان رضایت بیش از پیش این عزیزان فراهم شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=97649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});