• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

اهدای یکهزار و ۸۳۶ سری جهیزیه توسط کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 98084
  • 19 اسفند 1401 - 9:00
اهدای یکهزار و ۸۳۶ سری جهیزیه توسط کمیته امداد آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی گفت: امسال تاکنون یک هزار و ۸۳۶ سری جهیزیه توسط این نهاد، خیران و مراکز نیکوکاری به نوعروسان استان اهدا شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، غلامعلی ملامهدی اظهار کرد: از این تعداد ۳۶۳ سری به مناسبت نیمه شعبان در بین نوعروسان توزیع شد که ۳۱۳ سری آن توسط کمیته امداد و ۵۰ سری توسط مراکز نیکوکاری تبریز تقبل شده است.

وی همچنین ادامه داد: به مناسبت میلاد امام زمان (عج) برای ۶ هزار خانوار نیازمند بسته غذایی و لباس اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان گفت: خیران ۱۴ هزار و ۵۰۰ فرزند معنوی را زیر چتر حمایت خود قرار دادند.

وی با اشاره به اهداف طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی کمیته امداد از این طرح، حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است تا حامیان نیکوکار در تامین نیازهای فرزندان معنوی خود مشارکت داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون حامیان نیکوکار ۱۰۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

وی با دعوت از مردم نوعدوست استان برای حمایت از این طرح، خاطر نشان کرد: مبالغ اهدایی حامیان، مستقیم به حساب فرزند معنوی خود واریز می شود.

ملامهدی در خصوص نحوه پذیرش فرزند معنوی برای حمایت مادی و معنوی گفت: نیکوکاران در صورت تمایل می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام مستقر در دفاتر کمیته امداد آذربایجان شرقی و درخواست اینترنتی از طریق سامانه ekram.emdad.ir در این امر خیر کثیر سهیم باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});