• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

اتمام عملیات ایمن سازی و ریزش ‌برداری محور اردبیل – آستارا

  • کد خبر : 98613
  • 24 اسفند 1401 - 10:00
اتمام عملیات ایمن سازی و ریزش ‌برداری محور اردبیل – آستارا
یاز اکو - معاون راهداری استان اردبیل گفت: عملیات ایمن سازی و ریزش برداری در محور اردبیل- آستارا (گردنه حیران) به اتمام رسیده و تردد در این محورکاملا روان است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، آیدین هاشمی در بازدید از محور اردبیل – آستارا با بیان اینکه ساعت ۱۸ عصر روز دوشنبه ۲۱ اسفند ریزش سنگ در محور اردبیل-آستارا اتفاق افتاده بود گفت: راهداران پرتلاش بلافاصله با تمام تجهیزات و امکانات در محل مستقر شده و عملیات ریزش برداری را شروع کردند.

وی با اشاره به اینکه راهداران با بکارگیری ۱۲ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری و ۲۰ نفر نیروی انسانی عملیات ریزش برداری و ایمن سازی را انجام دادند، تصریح کرد: ۳۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری توسط راهداری شهرستان نمین در ۱ کیلومتر مانده به انتهای حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان اردبیل انجام شده است.

معاون راهداری استان اردبیل از بازگشایی این مسیر در ساعت ۳ بامداد ۲۳ اسفندماه خبر داد و افزود: بدون هیچگونه خسارت جانی و مالی عملیات ایمن سازی اتمام و تردد بدون هیچ مشکلی در این محور در حال انجام است.

وی حذف پیچ و نقطه پرحادثه در محل ریزش سنگ درمحور اردبیل-آستارا (گردنه حیران) را توسط راهداران یادآور شد و گفت: در ۴ نقطه از گردنه حیران که بعد از بارش امکان ریزش سنگ وجود دارد با پیش بینی راهداران عملیات لق‌گیری آنها در حال انجام است و سبک سازی و عملیات اصلی بعد از تعطیلات نوروزی انجام خواهد شد.

معاون راهداری استان اردبیل از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98613

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});