• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
مدیرعامل شرکت تکین پترولیوم آذربایجان تاکید کرد:

مسئولیت پذیری در برابر منابع طبیعی و احترام به جامعه و حقوق مشتریان

  • کد خبر : 98851
  • 26 اسفند 1401 - 19:30
مسئولیت پذیری در برابر منابع طبیعی و احترام به جامعه و حقوق مشتریان
یازاکو - شرکت صنایع پالایشی پترولیوم آذربایجان براساس احترام به محیط زیست و پاسداشت زمین با ایده «فردایی بهتر برای نسل‌های بعد» فعالیت خود را آغاز نمود و در این راستا با ایجاد اشتغال در منطقه کمتر توسعه یافته هشترود ضمن ایجاد توسعه و رفاه باعث کاهش مهاجرت به شهرهای بزرگ شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرفارسی؛ مدیرعامل این شرکت در حاشیه ششمین جشنواره اعطای تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام مطلب فوق تاکید کرد : مسئولیت پذیری در برابر منابع طبیعی و احترام به جامعه و حقوق مشتریان از ابتدای فعالیت این شرکت به عنوان خط مشی و چشم اندازمان بوده است . 
نوید امجد افزود : با توجه به ماموریت شرکت مبتنی بر دستیابی به برترین استاندارد محصولات در سطح بین المللی در دنیای امروز قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان یکی از مهم‌ترین ارکان تولید و توزیع کالا و خدمات مبتنی بر کیفیت و ایمنی است . زیرا حقوق مصرف کننده حقوقی است که با توجه بر آن  کلیه عرضه کنندگان کالا و خدمات باید صحت کیفیت کالا و خدمات عرضه شده مطابق با شرایط مقرر در قانون یا مندرجات قرارداد مربوطه یا عرف در معاملات را رعایت کنند. 
وی گفت : رعایت حقوق مصرف کننده در صورتی که به عنوان یک فرهنگ در جامعه مورد قبول عامه مردم قرار گیرد می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر رفتارهای گروهی و فردی جامعه گذاشته و باعث کاهش تنش های اجتماعی شود .
نوید امجد در پایان ضمن اشاره به اینکه  ارتقاء سطح کمی و کیفی علمی را وظیفه خود می‌دانیم  و برای رسیدن به این هدف تحقیق،  توسعه،نوآوری و جذب دانش روز دنیا را سرلوحه خود قرار داده ایم ، اعلام کرد : جامعه ای که افراد آن حقوق خود را به عنوان مصرف کننده می شناسند و فعالان اقتصادی آن جامعه این حقوق را رعایت می‌کنند با تنش ها و تعارض های کمتری روبرو خواهد شد و بر همین اساس هم در سال ها و دوره های متمادی در جشنواره های متعدد سطح ملی و منطقه ای شرکت تکین پترولیوم آذربایجان شایسته دریافت این تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شده است . 
گفتنی است : ششمین جشنواره اعطای تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان همچنین مسئولان ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی و برخی مسئولین استانی در محل مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز برگزار شد.
لازم به ذکر است  ۵۲ واحد تولیدی و خدماتی در سال جاری موفق به دریافت گواهینامه تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند و شرکت«تکین پترولیوم آذربایجان»  نیز شایسته دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کننده شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});