• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 98923
  • 27 اسفند 1401 - 14:30
تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در آذربایجان شرقی
یاز اکو - رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان از فعالیت سامانه‌ی بارشی از بعد از ظهر فردا تا اوایل هفته‌ی بعدی و تداوم بارش‌ها به صورت متناوب طی ۱۰ روز آینده در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمد امیدفر در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی فعالیت متناوب سامانه‌ی بارشی تا اوایل هفته بعدی است، با توجه به آغاز فصل بهار در برخی از روزها احتمال تشدید سامانه‌های بارشی در اوقات بعداز ظهر پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: تدوام بارش‌ها احتمال گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها را افزایش می‌دهد.

وی به مهمانان نوروزی استان توصیه کرد تا در زمان بارندگی از رفتن به حریم رودخانه و همچنین ارتفاعات برای جلوگیری از برخورد صاعقه، پرهیز کنند.

وی افزود: روز سه‌شنبه احتمال بارش برف ‌و برف‌آبی در نواحی مرتفع پیش بینی می‌شود ولی تا روز سه شنبه تغییرات دمایی قابل ملاحظه‌ای پیش بینی نمی‌شود و بعد از روز سه‌شنبه کاهش نسبی دمایی ۳ الی ۶ درجه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۹ درجه و ۴ درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی تبریز ۹ درجه بالای صفر بوده که نسبت به روز گذشته چهار درجه افزایش یافته است.

امیدفر در پایان در خصوص سردترین و گرمترین شهر استان افزود: بستان آباد با دمای یک درجه زیر صفر سردترین و ملکان با دمای ۱۷ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان گزارش شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});