• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه سال جاری شهرداری/ثبت رکورد بودجه ای یک دهه اخیر

  • کد خبر : 98952
  • 28 اسفند 1401 - 9:15
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه سال جاری شهرداری/ثبت رکورد بودجه ای یک دهه اخیر
یاز اکو - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز از تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز خبر داد و گفت: این میزان از تحقق، رکوردی بی‌نظیر در تاریخ ده سال اخیر شورا و شهرداری محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، علی نوای باغبان با اعلام این خبر افزود: در سایه تلاش ها و مدیریت هدفمند و موثر شهرداری و نیز پیش بینی های علمی و تخصصی شورای اسلامی شهر، امروز شاهد تحقق صد درصدی بودجه مصوب در در پایان سال از سوی شهرداری هستیم و این نشان می دهد، مدیریت شهری در دوره جدید، با تلاش و حساسیت ویژه ای در امر تحقق درآمدها و ردیف های بودجه ای امسال موفق بوده است.

وی در ادامه، با اشاره به دلایل و زمینه های موثر در این موفقیت مالی و بودجه ای در مدیریت شهری تبریز خاطر نشان کرد: تحرک و پویایی مدیریتی، پیش بینی و کارشناسی های دقیق شورایی در فصل بودجه بندی، تعاملات مثبت بین بخشی، مشارکت و همراهی موثر شهروندان و مسوولیت پذیری بدنه مدیریتی شهرداری در تحقق بودجه مصوب، از مهم ترین شاخص های دخیل در این موفقیت به شمار می رود.

باغبان نمود عینی موفقیت های بودجه ای و مالی شهرداری تبریز در سال جاری را در طرح ها و پروژه های عمرانی، خدماتی دانست و خاطرنشان کرد: با مدیریت و توزیع عادلانه، هوشمندانه و هدفمند بودجه و اعتبارات عمرانی در سال جاری، علاوه بر اتمام و افتتحا بسیاری از پروژه های عمرانی نیمه کاره و بر زمین مانده، در بخش خدماتی و نیروی انسانی نیز شاهد تحولات و موفقیت های مشهودی هستیم.

وی با قدردانی از اقدام و مدیریت صحیح شهرداری تبریز در حوزه مالی و بودجه ای طی سال جاری، از تصویب نهایی و تائید لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز از سوی شورای اسلامی شهر و فرمانداری نیز خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهر با توجه به ظرفیت ها و توان مدیریتی شهرداری و نیز با در نظر گرفتن طرح ها و برنامه های تدوین شده برای سال آینده، بودجه پیشنهادی شهرداری را با افزایش دو برابری نسبت به سال جاری تصویب کرد و این لایحه نیز خوشبختانه با تائید فرمانداری، جهت اجرا ابلاغ شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری تبریز در عین حال گفت: لایحه بودجه سال آینده شهرداری با ۷۵ درصد عمرانی و ۲۵ درصد بودجه جاری تدوین و تصویب شد و این میزان بودجه، نوید توسعه و تحول زیربنایی تبریز در سال آینده را می دهد.

باغبان در خاتمه با قدردانی از همراهی و تلاش های ماه های اخیر اعضای شورای اسلامی شهر و حمایت های این مجموعه از برنامه ها و سیاست های عمرانی، خدماتی شهرداری ابراز امیدواری کرد روند توسع و پیشرفت تبریز در سال آینده ستاب بیشتری بگیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});