• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
4

افزایش ۱۷ درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 98988
  • 28 اسفند 1401 - 11:45
افزایش ۱۷ درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی
یاز اکو - رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از افزایش ۱۷ درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان از ۲۵ اسفند ماه تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، سرهنگ رضا کریمی نژاد اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس راه آذربایجان شرقی از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و باتوجه به رصد و کنترلی که از طریق تردد شمارها انجام می‌شود، تاکنون ۱۷ درصد شاهد افزایش سفرها بوده‌ایم.

وی ادامه داد: آزادراه «زنجان-تبریز»، «تبریز-ایلخچی»، «تبریز-مرند» و «تبریز-ارومیه» از پرترددترین جاده‌های استان بوده‌اند که ۸۰ درصد تردد در این محورها انجام شده است.

وی افزود: حدود ۲۲۰ تیم ارتقای ایمنی در جاده‌ها مستقر شده‌اند که ۶۵ تیم آنها به صورت کنترل نامحسوس هستند و خودرو امدادی و نجاتی نیز در جاده‌ها مستقر هستند.

کریمی نژاد خاطرنشان کرد: امسال نیز در برخی محورها محدودیت اعمال شده است، از جمله محور «مراغه-هشترود» که از ساعت ۹ شب تا ۷ صبح تردد ناوگان حمل بار ممنوع است همچنین در محور «بستان‌آباد-سرچم» و آزاد راه «سهند-تبریز» نیز تردد انواع ناوگان حمل بار در کل ایام نوروز ممنوع اعلام شده است.

وی در پایان تاکید کرد: قبل از شروع سفر از سالم بودن وسائط نقلیه مطمئن شده و از وضعیت جوی هم مطلع شوند و اطلاعات کامل را با شماره‌گیری ۱۲۰ یا ۱۴۰ راهداری بدست بیاورند و امکانات مورد نیاز را به همراه داشته و از رفتارهای مخاطره آمیز و عجله پرهیز کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98988

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});