• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

استمرار ماموریت دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران تا پایان سفرهای نوروزی

  • کد خبر : 99309
  • 04 فروردین 1402 - 12:30
استمرار ماموریت دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران تا پایان سفرهای نوروزی
یاز اکو - استاندار آذربابجان شرقی بر استمرار ماموریت دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران تا پایان سفرهای نوروزی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان آذربایجان شرقی با تاکید بر رفع نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت ستاد، از دستگاه‌هایی که سیر صعودی در خدمات و ماموریت‌ها و مسئولیت‌های خود نشان می‌دهند قدردانی کرد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت این ستاد از ۲۴ اسفند، گفت: امسال به نسبت سال گذشته اقدامات تاثیرگذاری در حوزه خدمات سفر انجام شده و با توجه به افزایش سفرها و ترددها شاهد افزایش کمی و کیفی اقدامات بوده‌ایم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به موجب بازگشت سفرهای نوروزی در روز چهارم فروردین و افزایش ترافیک جاده‌ای در این روز، بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مدیریت ترددهای جاده‌ای تاکید کرد.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی و نامحسوس خود از برخی مراکز خدمات‌رسان در شهرهای مختلف استان، گفت: تفاوتی که امسال در حوزه خدمات سفر با سال گذشته مشهود است حضور فعال مجموعه‌هایی مثل راهداری، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس در جاده‌هاست که به مسافران احساس امنیت می‌بخشد و این کار باید تا پایان سفرهای نوروزی ادامه داشته باشد.

وی افزود: این حضور در داخل شهرها کمرنگ است و پلیس به تنهایی انجام ماموریت می‌کند که انتظار داریم سایر مجموعه‌ها هم حضور در داخل شهرها و بخصوص کمربندی‌های اطراف شهرها را تقویت کنند.

وی همچنین با اشاره به احتمال افزایش سفرها در روزهای باقی‌مانده از تعطیلات نوروزی و احتمال وقوع بارندگی‌ها در چند روز آینده، بر تقویت حضور گروه‌های امدادی و خدماتی در نقاط حادثه‌خیز تاکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حضور میدانی مدیران دستگاه‌های مسئول و بازدید از مراکز خدمات‌رسان، گفت: این بازدیدها باید کاربردی و اثربخش بوده و منجر به رفع نقاط ضعف شود.

وی با تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در مراکز گردشگری و خدمات‌رسانی، گفت: در پایانه‌های مسافری، مسیرهای بین شهری و داخل شهرها محل‌های مخصوصی برای پذیرایی از مسافران آماده شود و نباید شاهد حرمت‌شکنی ماه مبارک رمضان باشیم.

خرّم همچنین از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خواست گزارش‌ دستگاه‌ها را جمع‌بندی و در قالب یک گزارش واحد به‌عنوان عملکرد استان در حوزه خدمات سفرهای نوروزی ارائه کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=99309

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});