• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
4

یک مقام مسؤول: مصرف قلیان در بین زنان متاسفانه به یک کلاس اجتماعی تبدیل شده

  • کد خبر : 25349
  • 15 مرداد 1400 - 12:57
یک مقام مسؤول: مصرف قلیان در بین زنان متاسفانه به یک کلاس اجتماعی تبدیل شده
یاز اکو - طرح‌های نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مصرف قلیان باید مستمر ادامه داشته باشد و اینطور نباشد که با یک یا چند طرح آن هم با فاصله زمانی بلند امکان سوء استفاده برخی از قلیان سراها فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: مصرف قلیان در بین زنان متاسفانه به یک کلاس اجتماعی تبدیل شده که صدا و سیما و رسانه‌ها باید نسبت به این برداشت غلط در جامعه آگاهسازی کنند.

علی رحمانی روز جمعه با اعلام این مطلب در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از معضلات اجتماعی در جامعه امروزی ما این است که قلیان به دخانیات قشر زنان تبدیل شده و برخی از این افراد تصور می‌کنند مصرف آن باعث افزایش پرستیژ و کلاس اجتماعی می‌شود.

وی اضافه کرد: برای مقابله با این پدیده اجتماعی بارها به صدا و سیما، رسانه‌ها و حتی نیروی انتظامی گفتیم که در کنار اقدامات قهری کارهای فرهنگسازی را نیز در دستور کار قرار دهند؛ البته از مردم نیز تقاضا داریم که نگاه ژرفی به این موضوعات داشته و به راحتی پای قلیان را به محافل خودشان باز نکنند.

رحمانی با انتقاد از ایجاد وقفه در برخورد با مصرف قلیان در استان قزوین گفت: طرح‌های نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مصرف قلیان باید مستمر ادامه داشته باشد و اینطور نباشد که با یک یا چند طرح آن هم با فاصله زمانی بلند امکان سوء استفاده برخی از قلیان سراها فراهم شود.

این مسؤول بیان داشت: اگرچه دستگاه قضایی از تراکم کاری بالایی برخوردار است، اما ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی یک رویه قانونی در استان است که بارها مردم شهرستان‌های قزوین و تاکستان درخواست کرده‌اند که این برخوردها تشدید شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خاطرنشان کرد: در خصوص عرضه قلیان پشت درهای بسته سفرخانه‌ها نیز به نیروی انتظامی و دستگاه‌های متولی اعلام کردیم که این موضوع را به شکل جدی پیگیری کرده و با ان برخورد کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=25349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});