• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

کتاب راهبردهای سیاسی و فرهنگی رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان چاپ شود

  • کد خبر : 100785
  • 18 فروردین 1402 - 9:30
کتاب راهبردهای سیاسی و فرهنگی رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان چاپ شود
یاز اکو - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به جایگاه تاریخی تبریز و آذربایجان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: کتاب راهبردهای سیاسی و فرهنگی رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان چاپ شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی مراسم دیدار اهالی آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بیانات معظم له، بارزترین صحنه‌های مبارزاتی مردم تبریز را در آن دیدار به تصویر کشیدند، اظهار کرد: فعالان فرهنگی و استادان حوزه و دانشگاه با تجریه و تحلیل ابعاد مختلف قیام مردم تبریز شاخص ها و درس های این قیام از منظر رهبر فرزانه انقلاب را در قالب کتابی به رشته تحریر در بیاورند.

امام جمعه تبریز با تقدیر از اقدامات ستاد برگزاری دیدار رهبری، برنامه ریزی برای انجام ایده های جدید برای برگزاری هرچه باشکوه تر این دیدار را بسیار ارزشمند توصیف کرد.

وی حضور حجت الاسلام بلاغی و بیان ذکر مصیبت امام موسی بن جعفر (ع) در ابتدای دیدار با مقام معظم رهبری را از ویژگی های بارز دیدار امسال دانست و از فعالان فرهنگی و موسیقی آذربایجان شرقی برای آماده سازی سرود دیدار هم قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای دیدار سال ۱۴۰۲ از ستاد برگزاری مراسم دیدار خواست تدبیری اتخاذ کنند تا افرادی که تاکنون توفیق دیدار نداشتند جایگزین افراد حاضر در مراسم سال های گذشته شوند.

امام جمعه تبریز از تسهیل گری نهادها و ارگان های مختلف برای برگزاری مراسم دیدار ۲۹ بهمن مردم تبریز با رهبر انقلاب هم تقدیر کرد و گفت : سفر به تهران و دیدار حضوری با ولی امر مسلمین جهان همه سختی ها و کم و کاستی ها را شیرین کرد.

استوارآذر رئیس ستاد برگزاری دیدار ۲۹ بهمن با رهبر انقلاب نیز در ابتدای این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد گفت : بعداز ۲ سال تعطیلی این دیدار حضوری به دلیل محدویت های کرونا امسال یکهزار و ۲۰۰ نفر در قالب ۴۲ اتوبوس به تهران اعزام و با رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام، رهبری و شهدا تجدید بیعت کردند.

وی خاطرنشان کرد: نوزدهمین دیدار مردم آذربایجان با رهبر انقلاب در چهل و پنجمین سالگرد این قیام، حماسه تاریخی دیگری بر افتخارات مردم این خطه افزود.

در این دیدار از دکتر اکبر رضایی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و مجموعه همکاران در راستای هر چه باشکوه تر شدن این مراسم معنوی و روحانی تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=100785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});