• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

تیبا به ۴۰۰ میلیون تومان رسید + جدول

  • کد خبر : 100878
  • 19 فروردین 1402 - 9:45
تیبا به ۴۰۰ میلیون تومان رسید + جدول
یاز اکو - خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهر بورس، افزایش قیمت اعمال شده از سوی شورای رقابت عمده دلیلی است که فعالان بازار رشد قیمت خودرو را به آن نسبت می دهند و بر این نکته تاکید می کنند، هرچند این رشد قیمت هنوز اعمال نشده، اما اعلام خبر افزایش قیمت موجب تغییر شکل بازار خودرو شد. در ادامه به ارزیابی قیمت تیبا صندوقدار ، تیبا۲ معمولی و دیگر محصولات سایپا پرداخته شد.

براساس اعلام سخنگوی شورای رقابت متوسط افزایش قیمت خودرو (کارخانه) تا ۳۰ درصد خواهد بود و این اجازه به وزارت صمت داده شده تا در صورت صلاح دید قیمت خودروها را کمتر از مجوز صادره افزایش دهد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار ۷۰۰ میلیون تومان شد و «ساینا» هم در بازار ۳۹۴میلیون تومان قیمت‌ خورد و این ۲ خودرو یک میلیون تومان نسبت به روزهای گذشته افزایش قیمت داشتند.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم «کوییکR» در بازار ۴۱۰ میلیون تومانی شد و رشدی ۲ میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم با افزایش یک میلیونی در بازار ۴۰۳ میلیون قیمت خورد.

اما در میان خانواده تیبا، «تیبا صندوقدار» در بازار ۳۸۸میلیون قیمت گذاری شد و افزایش یک میلیونی را تجربه کرد و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۳۹۸ میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمت نداشتند.

تیبا به 400 میلیون تومان رسید + جدول

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=100878

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});