• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
4

ترکیش ایرلاینز ،بیش از ۵۰ میلیارد دلار درآمد تلفیقی را تا سال ۲۰۳۳ هدف گذاری کرده است

  • کد خبر : 101825
  • 26 فروردین 1402 - 14:30
ترکیش ایرلاینز ،بیش از ۵۰ میلیارد دلار درآمد تلفیقی را تا سال ۲۰۳۳ هدف گذاری کرده است
یازاکو - این شرکت هواپیمایی اعلام کرده است که استراتژی و اهداف خود را برای سال های 2023-2033 با درآمد ۵۰ میلیارد دلاری هدف گذاری کرده است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یازاکو به نقل از حریت، آخرین آمارهای مالی این شرکت نشان داد که کل درآمد این شرکت در سال گذشته بیش از ۳۹ درصد در مقایسه با سال ۲۰۱۹ افزایش یافته و به ۱۸٫۴ میلیارد دلار رسیده است و درآمد سه ماهه چهارم با افزایش ۴۵ درصدی به ۴٫۸ میلیارد دلار رسیده است.

درآمد مسافری آن با ۲۸ درصد افزایش به ۱۴٫۳ میلیارد دلار رسید، در حالی که درآمد حاصل از عملیات باربری در سال ۲۰۲۲ نسبت به سال ۲۰۱۹ با ۱۲۱ درصد افزایش به ۳٫۷ میلیارد دلار رسید.

ترکیش ایرلاینز درآمد خالص ۲٫۷ میلیارد دلاری را برای سال ۲۰۲۲ گزارش کرد که نسبت به سود خالص ۷۸۸ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۹ افزایش یافت و حاشیه درآمد خالص از ۶ درصد به ۱۴٫۸ درصد بهبود یافت.

این شرکت همچنین اعلام کرد : قصد دارد ناوگان خود را تا سال ۲۰۲۳ به ۴۳۵ هواپیما و تا سال ۲۰۳۳ به بیش از ۸۰۰ هواپیما افزایش دهد و شبکه مسافری خود را به ۴۰۰ مقصد افزایش دهد.

این کشور می خواهد ظرفیت مسافر در سال ۲۰۲۳ را تا سال ۲۰۳۳ با نرخ رشد متوسط سالانه ۷ درصد دو برابر کند و تا سال ۲۰۳۳ ۱۷۰ میلیون مسافر در مقایسه با بیش از ۸۵ میلیون مسافر در سال ۲۰۲۳ جابجا کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=101825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});