• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای آذربایجان شرقی در جلسه مشترک با مدیران عامل صنایع استان:

در صورت مواجهه با تنش آبی، اولویت با تأمین آب شرب مردم خواهد بود

  • کد خبر : 10286
  • 19 فروردین 1400 - 13:15
در صورت مواجهه با تنش آبی، اولویت با تأمین آب شرب مردم خواهد بود
یاز اکو - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با اعلام این که در صورت تنش آبی شدید در ماه های پیک مصرف آب، اولویت شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی، تأمین آب شرب مردم خواهد بود، افزود: صنایع باید در این خصوص همکاری لازم را برای جلوگیری از قطعی آب شرب مردم انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، مجتبی جلیل زاده با اشاره به اینکه سالانه شاهد رشد ۱۰ درصدی مصرف آب شرب هستیم و در سال گذشته این میزان به علت رعایت افراطی پروتکل های بهداشتی توسط مردم، با رشد ۲۵ درصدی افزوده ای نیز همراه بود، یادآوری کرد: در سال گذشته مجبوربه کاهش تأمین آب صنایع شدیم تا پیک مصرف را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به پروژه های کوتاه مدت شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی برای مدیریت بهتر پیک مصرف سال جاری تا پایان خرداد ماه، اعلام کرد: یکی از این پروژه ها، جداسازی مصارف غیرشرب از شبکه شرب شهری است که برای مثال در انعقاد تفاهم نامه مشترک با پتروشیمی تبریز برای تامین آب از محل پساب تبریز مورد توافق فرار گرفته است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت از صنایع خواست برای جایگزینی آب مورد نیاز خود از شبکه شرب شهری تا زمان اعلام شده اقدام نمایند.

وی همچنین از مردم درخواست نمود با رعایت الگوی صحیح مصرف، شرکت آب منطقه ای را در تأمین پایدار آب شرب و حفاظت از منابع محدود آب یاری نمایند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=10286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});