• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

بازدید بیش از ۳۸۸هزار موردی از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی آذربایجان شرقی در تعطیلات عید فطر

  • کد خبر : 103091
  • 06 اردیبهشت 1402 - 14:45
بازدید بیش از ۳۸۸هزار موردی از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی آذربایجان شرقی در تعطیلات عید فطر
یاز اکو - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از بازدید بیش از ۳۸۸ هزار موردی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی استان طی تطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: به دنبال استقبال بی‌سابقه گردشگران از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان در ایام نوروز سال جاری، طی تعطیلات عید فطر نیز شاهد حضور حداکثری گردشگران در استان بودیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: طی تعطیلات عید سعید فطر از ۲۹ فروردین ماه لغایت ۴ اردیبهشت‌ماه شاهد بازدید بیش از ۳۸۸هزار موردی از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی استان بودیم.

او افزود: طی این ایام بازدید از موزه‌های استان نیز مورد استقبال قرار گرفت که بر اساس آمار اخذ شده توسط دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان، برای ۳۰هزار و ۶۹۲ نفر بلیت بازدید از موزه‌های استان ثبت شده است.

حمزه‌زاده اظهار کرد: کلیسای سنت استپانوس با ۱۴هزار و ۶۸۷ مورد، موزه آذربایجان با ۲۷۲۴ مورد و موزه قاجار با ۳۱۲۱ مورد بازدید در صدر موزه‌های پر بازدید استان طی ایام تعطیلات عید سعید فطر قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=103091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});