• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

عرضه جک S3 در سامانه یکپارچه/ اختلاف قیمت کارخانه و بازار چقدر است؟

  • کد خبر : 104718
  • 20 اردیبهشت 1402 - 14:30
عرضه جک S3 در سامانه یکپارچه/ اختلاف قیمت کارخانه و بازار چقدر است؟
یاز اکو - جک S3 برادر کوچک S5، از کراس‌اوورهای کامپکت شرکت کرمان موتور محسوب می‌شود که قرار است در 20 اردیبهشت 1402 در سامانه یکپارچه عرضه شد. اما سرانجام دعوای شورای رقابت و خودروسازی‌ها، قیمت این خودرو را به چه سطحی رساند؟

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تجارت‌نیوز، جک S3 در سامانه یکپارچه به قیمت پایه ۶۳۲ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان درنظر گرفته شده که انتظار می‌رود با مالیات و هزینه‌های جانبی، قیمت تمام شده آن به ۷۲۷ میلیون تومان می‌رسد. همچنین مدل صفر کیلومتر این خودرو در بازار به قیمت یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

محصولات شرکت JAC جزو خودروهای پرطرفدار چینی بوده که شرکت کرمان موتور اقدام به مونتاژ اکثر خودروهای آن گرفته است. جک S3 که برادر کوچک‌تر و جمع و جور تر S5 محسوب می‌شود، از قیمت پایین‌تری نسبت به آن برخوردار بوده و می‌تواند جایگزینی برای این خودرو در نظر گرفته شود.

جک S3 هیچ‌گاه توانایی رقابت با برادر خود را نداشته اما در رده پایین‌تر، توانسته بازار خوبی برای خود دست و پا کند. این خودرو در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود.

اختلاف قیمت درب کارخانه جک S3 و بازار چه‌قدر است؟

اگر بخواهیم قیمت تمام شده خودرو را مبنای محاسبه قرار دهیم، در بازار ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اختلاف قیمتی بازار و درب کارخانه خودروی جک S3، چیزی در حدود ۴۵۳ میلیون تومان خواهد شد.

اگر قیمت بازاری یک ماهه این خودرو را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که جک S3 در یک ماه اخیر حدود ۲۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده که انتظار می‌رود در صورت عرضه با ظرفیت بالا، قیمت آن پایین‌تر نیز بیاید.

قیمتی جک S3

معرفی اجمالی جک S3

این خودرو که در سال ۲۰۱۴ در بازار چین معرفی شد، به یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز بوده که توانایی تولید حداکثر ۱۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. هرچند که ابعاد جمع و جوری دارد، اما قدرت تولیدی پیشرانه برای این بدنه نیز بسیار پایین است و خودرو از شتاب قابل قبولی برخوردار نیست.

از نظر امکانات رفاهی، جک S3 دارای کروزکنترل، فرمان برقی حساس به سرعت، دوربین دنده عقب، ترمز کمکی و کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سنسور فشار باد تایرها، سانروف و نمایشگر ۷ اینچی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=104718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});