• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

ارومیه به ۶۸۸ اتوبوس درون شهری نیاز دارد

  • کد خبر : 106211
  • 03 خرداد 1402 - 16:00
ارومیه به ۶۸۸ اتوبوس درون شهری نیاز دارد
یاز اکو - معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: در ارومیه برای گسترش حمل و نقل عمومی به ۶۸۸ اتوبوس درون شهری نیاز داریم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، با بیان اینکه ترافیک یک معادله چند مجهولی است که با یک حرکت مدیریتی نمی شود اقدام مهمی کرد، اظهار کرد: برای برون رفت از معضل ترافیکی شهر ارومیه مجبور به جراحی شهر هستیم و برای این کار نیاز به مدیریت فرهنگی داریم.

صفری اظهار کرد: ارتقا سیستم حمل و نقل عمومی، توسعه کریدورهای شهر، توسعه پارکینگ های طبقاتی به ویژه پارکینگ های طبقاتی مکانیزه که در ارومیه مغفول مانده، نوسازی و بهسازی تاکسی ها و جلوگیری از ازدحام تاکسی ها در مرکز شهر و توزیع آنها در سطح شهر از جمله اقدامات شهرداری در جهت حل معضل ترافیکی شهر ارومیه است.

معاون امور زیربنایی حمل ونقل شهرداری ارومیه افزود: با هدف ساماندهی ترافیک شهری مرحله دوم طرح مطالعاتی احداث خط بی آر تی در ارومیه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی که انجام شده خط یک بی آر تی به طول ۸کیلومتر خواهد بود، تصریح کرد: شروع مسیر بی آر تی از خیابان المهدی به سمت میدان چی چست، مطهری، مدنی ۱و۲، ارتش، آهندوست ، فرهنگیان ودرنهایت انتهای مسیر نیز پارک تخم مرغی خواهد بود.

صفری یاد آور شد: برای این مسیر ۱۴ اتوبوس بی آر تی نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد مسیر بی آر تی هیچ راهی جز اختصاص محل پارک حاشیه خیابان ها به خط بی آر تی نداریم، خاطر نشان کرد: اولویت بعدی بعد از اتمام خط اول بی آر تی؛ ایجاد خط دوم از طرف بهداری به سمت میدان آزادی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=106211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});