• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1

اولویت اصلی توزیع اعتبارات سفر ریاست جمهوری، مناطق توسعه نیافته است

  • کد خبر : 106523
  • 07 خرداد 1402 - 9:45
اولویت اصلی توزیع اعتبارات سفر ریاست جمهوری، مناطق توسعه نیافته است
یاز اکو - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: الگوی اصلی توزیع اعتبارات سفر ریاست جمهوری بر مبنای توسعه نیافتگی و اولویت با مناطق توسعه نیافته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: تمام بزرگراه‌ها و شریان‌های اصلی استان جزو پروژه‌های ملی محسوب می‌شوند و تخصیص مناسب اعتبارات این پروژه‌های مهم پیگری جدی دستگاه‌های اجرایی استان از طریق وزارتخانه‌های متبوع را می‌طلبد.

وی افزود: ما نیز نهایت تلاش و پیگیری‌های خود را از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور انجام می‌دهیم و از دستگاه‌های اجرایی استان انتظار داریم مجاهدانه ارتباطات لازم با وزارتخانه‌ها را داشته باشند تا تخصیصات کاملی دریافت داریم.

وی تاکید کرد: اهمیت پروژه‌های سفر برای استان بسیار بالا بوده و برای به سرانجام رسیدن این پروژه‌ها باید در کنار هم باشیم.

در این جلسه روند پیشرفت پروژه‌های مصوب سفر استانی رئیس جمهور در حوزه حمل‌ونقل و آب و فاضلاب بررسی و مصوبات کارگروه امور زیربنایی، توسعه شهری و روستایی، آمایش سرزمین و محیط زیست استان از جمله طرح جامع تفصیلی شهرهای عجب‌شیر و هادی‌شهر تصویب شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=106523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});