• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

اعتصاب کارگران پست تبریز، شایعه است

  • کد خبر : 106952
  • 11 خرداد 1402 - 10:00
اعتصاب کارگران پست تبریز، شایعه است
یاز اکو - رئیس اداره کل پست آذربایجان‌شرقی گفت: دو نوع مرسوله وارده و صادره داریم که مرسولات صادره از استان به دیگر استان‌ها می‌رود و مرسولات وارده از دیگر استان‌ها وارد استان می‌شوند که طی ۹ روز گذشته ۱۵۸ هزار مرسوله وارده و ۱۸۶ هزار مرسوله صادره داشته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از آناج، جواد دباغ در خصوص برخی شایعات در خصوص اعتصاب در شرکت پست تبریز اظهار داشت: اعتصابی رخ نداده و کارهای اداره پست به روال عادی در حال انجام است.

وی ادامه داد: ما دو نوع مرسوله وارده و صادره داریم که مرسولات صادره از استان به دیگر استان‌ها می‌رود و مرسولات وارده از دیگر استان‌ها وارد استان می‌شوند که طی ۹ روز گذشته ۱۵۸ هزار مرسوله وارده و ۱۸۶ هزار مرسوله صادره داشته‌ایم.

رئیس اداره کل پست آذربایجان‌شرقی با اشاره به دیگر اقدامات شرکت پست در مدت مشابه گفت: در همین مدت بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ سرویس احراز هویت مکانی انجام شده و در کنار این موضوع با توجه به فروش لاستیک به قیمت دولتی توسط یکی از شرکت‌ها نزدیک به ده هزار حلقه لاستیک جهت توزیع به استان وارد شده که بعد از تهران رتبه دوم را در این خصوص داشته‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای کارها از ابتدای خرداد تاکنون هیچ خدمتی بر زمین نمانده و کارگران و کارکنان پست به خوبی مردم خدمت‌رسانی کرده‌اند.

با توجه به نبود اختلال در دریافت و توزیع یا ارسال مرسوله‌های پستی در مدت اخیر شایعات در خصوص اعتصاب و اعتراض کارکنان شرکت پست به نظر غیرواقعی و ساخته و پرداخته برخی رسانه‌های معاند می‌باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=106952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});