• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
فرشکاران اعلام کرد:

تغییر نگرش در توزیع اعتبارات استان آذربایجان شرقی/ مناطق توسعه نیافته در اولویت تخصیص اعتبار

  • کد خبر : 107646
  • 18 خرداد 1402 - 20:00
تغییر نگرش در توزیع اعتبارات استان آذربایجان شرقی/ مناطق توسعه نیافته در اولویت تخصیص اعتبار
یاز اکو - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: از سال 1400 تغییر نگرشی در توزیع اعتبارات استان صورت گرفته و تلاش داریم اولویت توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و جهت‌گیری بخش خصوصی را متوجه مناطق توسعه نیافته کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران ظهر امروز در جلسه مدیران سازمان با معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: با توجه به رویکرد دولت دکتر رئیسی و منویات سازمان برنامه و بودجه کشور از سال گذشته تلاشمان بر این است که بتوانیم در حوزه اقتصادی، بودجه‌ای و توسعه منابع اهداف مشخصی را برای استان ترسیم و اجرا کنیم.
وی افزود: در سال گذشته موفق شدیم بیش از ۱۰۰ درصد اعتبارات مصوب سفر اول ریاست جمهوری به استان را جذب کنیم.
فرشکاران مدعی شد: در مورد اعتبارات استان نیز توانستیم رکورد چندین سال قبل را بشکنیم؛ بطوری که ۷۹ درصد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه‌ای استان را جذب کردیم که از این میزان ۹۱ درصد آن به صورت نقدی جذب شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: در مورد اعتبارات هزینه‌ای هم توانستیم ۱۰۰ درصد اعتبارات را جذب کنیم و از بابت دیون پرداختی و سایر موارد هزینه‌ای پوشش مناسبی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه در توزیع بودجه ناترازی‌هایی در دوره های قبل اتفاق افتاده، تصریح کرد: از سال ۱۴۰۰ تغییر نگرشی در توزیع اعتبارات استان صورت گرفته و تلاش داریم اولویت توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و جهت گیری بخش خصوصی را متوجه مناطق توسعه نیافته کنیم.
در این جلسه معاونان و مدیران سازمان به ارائه گزارشی از سیمای توسعه استان، وضعیت بودجه‌ای و اعتباری، شاخص‌های کلان، طرح های آماری، وضعیت منابع انسانی و جمعیت و بیان دغدغه‌ها و مشکلات موجود پرداختند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=107646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});