• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
نماینده اهر و هریس در مجلس تاکید کرد

ضرورت ثبت جهانی شدن بقعه شیخ شهاب الدین اهر

  • کد خبر : 108595
  • 27 خرداد 1402 - 20:00
ضرورت ثبت جهانی شدن بقعه شیخ شهاب الدین اهر
یاز اکو - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت جهانی شدن بقعه شیخ شهاب الدین اهری تاکید کرد و گفت: ثبت جهانی این بقعه فرصتی مناسب برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های گردشگری شهرستان اهر و منطقه ارسباران است.

احمد محرم زاده در جمع هنرمندان شهرستان اهر، افزود: در کنار ثبت جهانی بقعه شیخ شهاب الدین پیگیر هستیم تا اهر را به عنوان شهر جهانی ورنی معرفی کنیم تا در معرفی و شناساندن آثار تاریخی و فرهنگی این منطقه برای گردشگران گام‌های مهمی برداشته شود.

وی، توسعه صنعت گردشگری را برای پیشرفت و توسعه شهرستان اهر مهم برشمرد و گفت: با معرفی بیشتر مناطق گردشگری و آثار تاریخی منطقه می‌توان علاوه بر جذب گردشگر، این شهرستان را از مسیر گردشگری به هدف گردشگری تبدیل کرد.

محرم زاده با اشاره به ظرفیت‌های بالای منطقه ارسباران و شهرستان اهر در حوزه گردشگری، افزود: باید همگان برای پیشرفت صنعت گردشگری در منطقه تلاش کنیم تا در آینده شاهد شکوفایی صنعت گردشگری و شناسایی بیشتر این منطقه در سطح ملی و بین المللی باشیم.

وی در ادامه به برگزاری سومین جشنواره سراسری عکس ارسباران نیز اشاره کرد و گفت: این جشنواره فرصت و گامی مهم در معرفی مطلوب شهرستان اهر و منطقه ارسباران است که می‌توان با برگزاری پرشکوه آن زمینه معرفی قابلیت‌های گردشگری و جذب گردشگر در این منطقه را فراهم کند.

گفتنی است، جشنواره سراسری عکس ارسباران با هدف نشر و به تصویر کشیدن زیبایی‌ها و پتانسیل‌های حوزه‌های مختلف منطقه ارسباران و شهرستان اهر از اول تیرماه تا پایان شهریور برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=108595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});