• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

افزایش ۴ برابری بیماران کرونایی در بیمارستان امام رضای تبریز

  • کد خبر : 11058
  • 25 فروردین 1400 - 8:55
افزایش ۴ برابری بیماران کرونایی در بیمارستان امام رضای تبریز
یاز اکو - رئیس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز به عنوان کانون اصلی بستری بیماران کرونایی آذربایجان‌شرقی گفت:تعداد بیماران کرونایی بستری در این مرکز نسبت به هفته آخر سال گذشته بیش از چهار برابر افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر مسعود فقیه دینوریرئیس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز گفت:چهار برابر شدن بیماران بستری کرونایی در بخش‌های آی سی یو و بستری عادی صورت گرفته و این میزان افزایش واقعا نگران کننده است.

اوافزود:نسبت فوتی‌ها نیز نسبت به روز‌های پایانی سال گذشته بیش از ۲ برابر شده و این ناشی از عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

اوگفت:بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و متناسب با تدابیر متخذه دانشگاه، آمادگی کامل برای مراقبت از بیماران کرونایی را در این مرکز داریم.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز با اشاره به برنامه واکسیناسیون کادر شاغل در این مرکز اعلام کرد: تمامی کادر درمان در این مرکز واکسینه شده اند و آن عده از همکارانی که قبلا پی سی آر مثبت بودند واکسینه نشده و عده‌ای نیز خودشان نخواستند واکسینه شوند.

دینوری اضافه کرد:در حال حاضر بیماران خاص و افراد پر خطر جامعه بر اساس اولویت بندی انجام شده روزانه در این مرکز واکسینه می‌شوند.
اوبا تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط هموطنان خاطرنشان کرد: از آغاز بحران کرونا مرکز آموزشی و درمانی امام رضای تبریز به عنوان مرکز اصلی مراقبت از بیماران کرونایی در استان تعیین شده است و از این رو کادر درمان این مرکز تحت شرایط سختی به خدمت ادامه می‌دهند و رفع خستگی حاصل از این فشار کاری تنها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی توسط همشهریان میسر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=11058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});