• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

فعالیت‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی در نوروز ۱۴۰۰ هوشمندسازی شد

  • کد خبر : 11104
  • 25 فروردین 1400 - 12:15
فعالیت‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی در نوروز ۱۴۰۰ هوشمندسازی شد
یاز اکو - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از هوشمندسازی فعالیت‌های گردشگری استان در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، احمد حمزه زاده روز چهارشنبه در گفت وگویی اظهار کرد: سال ۱۳۹۹ در کنار دشواری‌هایی که داشت فرصتی برای بازنگری و بهبود کیفی ظرفیت‌های موجود در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بود و این اداره کل نیز با بهره بردن از این فرصت درصدد فراهم‌سازی شرایط ویژه برای تسهیل روند فعالیت‌ها در این سه حوزه و ارائه خدمات به گردشگران بود.

وی با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۰ اقدامات ویژه ای را در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی استان انجام دادیم، افزود: از جمله اقدامات ویژه اداره کل مطابق با پروتکل‌های اعمال‌شده در شرایط کرونایی می‌توان به تجهیز موزه‌های استان به سامانه جامع و فروش بلیط الکترونیکی با اعلام محدودیت بازدید با توجه به ظرفیت موزه موردنظر اشاره کرد.

حمزه زاده با بیان اینکه در ایام نوروز ۱۴۰۰ از طرح دیجیتال مارکتینگ اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی نیز رونمایی شد، ادامه داد: در راستای معرفی جامع ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان از سال گذشته اقدام به تهیه کلیپ‌های ویدئویی، تورهای مجازی و گزارش‌های تصویری از تمامی اماکن تاریخی، فرهنگی و تفریحی استان کردیم که در قالب ۲ طرح جامع دیجیتال مارکتینگ و سامانه هوشمند پیامکی گردشگری استان محقق و با حضور معاون گردشگری کشور رونمایی شد.

وی برگزاری ویژه ‌برنامه‌های نیمه شعبان و نوروزگاه، انجام ۲ هزار و ۵۴۹ بازدید از تمامی واحدهای گردشگری، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در اطلاع‌رسانی و انعکاس فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر و رونمایی از پروتال جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی را از دیگر اقدامات شاخص در نوروز ۱۴۰۰ بیان کرد.

حمزه زاده خاطرنشان کرد: از دیگر اقداماتی که با حضور معاون گردشگری کشور در ایام نوروز ۱۴۰۰ در آذربایجان شرقی انجام شد،  افتتاح هتل آپارتمان و کاخ رستوران بود که با مشارکت ویژه بخش خصوصی در راستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان محقق شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=11104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});