• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

افتتاح وبسایت آذری ایرنا در جمهوری آذربایجان

  • کد خبر : 112246
  • 31 تیر 1402 - 19:00
افتتاح وبسایت آذری ایرنا در جمهوری آذربایجان
یازاکو - مدیرعامل ایرنا در جریان سفر ۴ روزه خود به جمهوری آذربایجان، بخش زبان آذری خبرگزاری جمهوری اسلامی را افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایرنا، علی نادری در جریان افتتاح وبسایت آذری این خبرگزاری تصریح کرد: بخش آذری خبرگزاری ایرنا به آدرس az.irna.ir جهت دسترسی مخاطب آذری زبان به اخبار ایران به صورت دست اول، ایجاد همدلی و نزدیکی بین دو کشور دوست، برادر و هم مذهب، آشنایی هرچه بیشتر مردم آذربایجان با فرهنگ ایرانی، مقابله با دخالتهای دشمنان مشترک دو کشور ایران و آذربایجان برای ایجاد تفرقه افکنی و نفرت پراکنی و مبارزه با فیک نیوزها علیه ایران در فضای آذربایجان اقدام به شروع فعالیت کرده است.

الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان که در اجلاس «رسانه های نو در عصر انقلاب چهارم صنعتی» در شهر شوشا حضور یافته بود، در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص افتتاح وبسایت ایرنا آذری و همچنین بازگشایی دفتر ایرنا در باکو اظهار داشت: امیدوارم ایرنای آذربایجان به تقویت روابط ایران و آذربایجان کمک کند. چرا که رسانه‌های مسئولیت پذیر به تقویت روابط بین کشورهای همسایه کمک می‌کنند.

الهام علی‌اف ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران و خبرنگاران ایرنا در جمهوری آذربایجان، خاطرنشان کرد: اطمینان دارم شما در خصوص تقویت روابط ایران و آذربایجان نقش مهمی را ایفا خواهید کرد.

وبسایت آذری ایرنا در فاز اول فعالیت خود، اخبار ایران در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، گردشگری، سنن و آداب و رسوم و همچنین نظامی را در اختیار مخاطب آذربایجانی خود قرار خواهد داد. علاوه بر این، آخرین اخبار مهم دنیا در حوزه های جغرافیایی مرتبط با ایران و آذربایجان را منتشر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=112246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});