• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

طرح فروش خالص شیرینی بدون محاسبه قیمت جعبه اجرا می شود

  • کد خبر : 114676
  • 24 مرداد 1402 - 14:30
طرح فروش خالص شیرینی بدون محاسبه قیمت جعبه اجرا می شود
یاز اکو - طرح فروش خالص شیرینی بدون محاسبه قیمت جعبه با نظارت اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، با حضور رئیس مرکز اندازه شناسی، اوزان و مقیاس سازمان ملی استاندارد ایران، سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان‌شرقی و نمایندگان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی مشکلات قنادان و وضعیت اجرای طرح فروش خالص شیرینی در استان بررسی شد.

حسن خانه زر، رئیس مرکز اندازه شناسی، اوزان و مقیاس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: این جلسه در راستای هم افزایی بین بخشی برگزار شده است چرا که یکی از وظایف قانونی ما، نظارت بر حوزه اوزان و مقیاس‌ها در کشور است.

وی یادآور شد: در دوران تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، طرح کنترل و پایش کمیت به طور فراگیر در سراسر کشور از سال گذشته آغاز شده است و در این راستا تفاهم نامه‌هایی با تعزیرات حکومتی و اتحادیه‌ها داشته‌ایم و مقرر گردید کم فروشی با همکاری بین بخشی بر طرف شود.

بابک بدلی افشرد، سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی اعلام کرد: مطابق سیاست‌ها و دستور العمل های ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد، اداره کل استاندارد اقدام به بررسی وضعیت خالص فروشی در قنادی‌های سطح استان نموده است و با برگزاری جلسات مشترک با اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه فروش شیرینی با دو نرخ با جعبه و بدون جعبه در سطح استان در حال اجرا می‌باشد.

الناز مینایی، نماینده اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه افزود: از فروردین ماه گشت‌های مشترک تغزیرات حکومتی، سازمان استاندارد و صمت به صورت هفتگی آغاز شده است و خوشبختانه مشکلات موجود در مورد جعبه شیرینی را تا حد زیادی برطرف شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=114676

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});