• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
6

خودرو سازی چری به ترکیه می رود

  • کد خبر : 114987
  • 27 مرداد 1402 - 14:30
خودرو سازی چری به ترکیه می رود
یازاکو_خودروساز چینی چری در حال بررسی برنامه های تولید آتی در ترکیه است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یازاکو به نقل از دیلی صباح بر اساس گزارش ها، چری، یک تولید کننده بزرگ خودرو در چین، در حال بررسی امکان تاسیس یک کارخانه در ترکیه به عنوان بخشی از برنامه بلندپروازانه خود برای ورود به بازار اروپا است.

رئیس هیئت مدیره گروه چری، یین تونگیو، اشتیاق این شرکت را برای توسعه در ترکیه ابراز کرد و گفت: “ما آرزوهای بزرگی برای ترکیه داریم. برنامه ما این است که خودروها را به صورت داخلی تولید و به اروپا صادر کنیم.

 

وی گفت امیدواریم روزی با افتخار بگوییم چین، برای ترکیه و اروپا در ترکیه.

چین، بزرگترین تولیدکننده خودرو در جهان، با تمرکز فزاینده خود بر خودروهای الکتریکی، در حال ورود به بازارهای اروپایی است. در حالی که تولیدکنندگان چینی به طور سنتی بیشتر محصولات خود را در بازار داخلی به فروش می‌رسانند، اخیراً فروش خود را در اروپا افزایش داده‌اند و اکنون در حال بررسی فرصت‌هایی برای ایجاد تأسیسات تولید در اروپا یا کشورهای اطراف هستند.

در میان این کشورها، ترکیه با پتانسیل گسترده در بازار داخلی و توانایی صادرات به اروپا بدون عوارض گمرکی، به عنوان یک بازیگر کلیدی در صنعت خودروسازی برجسته شده است.

چری اخیراً بدون توزیع کننده وارد بازار ترکیه شده است و این حرکت می تواند حضور چری را در منطقه تقویت کند و آن را قادر سازد از موقعیت استراتژیک ترکیه بین اروپا و آسیا سرمایه گذاری کند.
در همین حال، سی فنگهو، رئیس چری ترکیه گفت: ابعاد بازار بزرگ ترکیه و حضور تولیدکنندگان مختلف در منطقه، آن را به یک انتخاب ارزشمند برای سرمایه گذاری تبدیل می کند.
وی بر ضرورت حضور چری در بازار کشور قبل از اجرای پروژه های بزرگتر سرمایه گذاری خود تاکید کرد.
هدف فوری آنها افزایش سهم بازار خود در کشور به ۷ درصد است.

چری که توسط دولت چین در سال ۱۹۹۷ تأسیس شد، بیش از ۱۰ کارخانه در سراسر چین با ظرفیت کل تولید ۱٫۲ میلیون واحد راه اندازی می کند. با سرمایه گذاری های جدید برنامه ریزی شده برای سال ۲۰۲۴، این شرکت پیش بینی می کند ظرفیت تولید به ۲ میلیون دستگاه افزایش یابد.

 

چری دارای مجموعه متنوعی از ۲۰ برند مختلف است و اخیراً Omoda و Jaecoo را به عنوان برندهای جهانی در طی یک رویداد ویژه که پس از نمایشگاه خودرو شانگهای برگزار شد، راه اندازی کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=114987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});