• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

ماجرای تجمع اعتراضی تعدادی از کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه چه بود؟

  • کد خبر : 123564
  • 15 آبان 1402 - 11:30
ماجرای تجمع اعتراضی تعدادی از کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه چه بود؟
یازاکو - پرستاران بیمارستان امام خمینی ارومیه نسبت به تعرفه‌های پرداختی انتقاد دارند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایلنا، پرستاران بیمارستان امام خمینی ارومیه به دریافتی‌های ناچیز اعتراض دارند.

این پرستاران با بیان اینکه در مورد مطالبات‌مان فقط شعار شنیدیم و خبری از تحقق نیست؛ می‌گویند: تعرفه‌های اردیبهشت ماه به حساب‌مان واریز شده ولی مبلغ آن ناچیز است؛ ما انتظار داریم عدالت در مورد کادر درمان کشور برقرار شود.

به گفته آن‌ها عادلانه شدن تعرفه‌های درمانی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های کادر پرستاری است. این در حالیست که مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در جمع پرستاران بیمارستان امام خمینی ارومیه گفته است: پرداخت تعرفه اردیبهشت ۱۴۰۲ گروه پرستاری بر اساس دستورالعملهای وزارتی بوده و سعی می‌کنیم تعرفه خدمات پرستاری برخی از بخشها را طی چند روز آینده ترمیم کنیم.

به گزارش فارس، علی افشانی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی نیز گفت: موضوع اعتراضی برخی از همکاران در رابطه با تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری بوده و اصلا موضوع معوقات کارکنان این بیمارستان مورد بحث نبوده بلکه اعتراض به نحوه تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری بوده است.

افشانی گفت: موضوع تعرفه گذاری خدمات پرستاری بیشتر مربوط به وزارت بهداشت یوده و به دانشگاه علوم پزشکی استان ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد: با این حال دانشگاه علوم پزشکی ارومیه تمام تلاش خود را برای مساعدت حل مشکلات موجود در این طرح خواهد کرد.

فرشاد محمدی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی نیز بیان کرد: اجرای این قانون، با مشکلات و گلایه‌مندی‌های جمعی از پرستاران همراه بود که ایراداتی در احصا درآمد، ثبت خدمات و نحوه بازتوزیع برای آن وارد می باشد. اما از یک برنامه نوپا، چنین مشکلات اجرایی انتظار می رود، از طرف دیگر نحوه اجرای آن بر اساس دستورالعملهای ابلاغی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بوده است بعبارت دیگر دانشگاه تعرفه اردیبهشت ۱۴۰۲ گروه پرستاری را بر اساس دستورالعملهای فوق الذکر وزارتی پرداخت نموده است ولی آماده جمع آوری پیشنهادات همکاران و انتقال به وزارتخانه هستیم که بالطبع موارد اصلاحی اعلام خواهد شد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: سعی می‌کنیم تعرفه خدمات پرستاری بخشهایی از قبیل اورژانس ، اتاق عمل، درمانگاه و دیالیز و … را از طریق ظرفیت‌هایی که برای سیستم پرداخت کارانه کارآمد از طریق وزارت پیگیر هستیم طی چند روز آینده ترمیم کنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=123564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});