• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
9

آب پاکی دولتی‌ها روی دست کارگران/ مخالفت با برگزاری جلسه برای ترمیم دستمزدها

  • کد خبر : 126437
  • 13 آذر 1402 - 12:18
آب پاکی دولتی‌ها روی دست کارگران/ مخالفت با برگزاری جلسه برای ترمیم دستمزدها
یازاکو - نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: در شرایطی که بر مبنای آمارهای رسمی، نرخ تورم ۴۰ درصدی، معیشت جامعه کارگری را به شدت تضعیف کرده، با این حال به نظر می رسد دولت و نمایندگان کارفرمایی، تمایلی برای ترمیم دستمزد کارگران ندارند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از اقتصاد آنلاین، در شرایطی که بر مبنای آمارهای رسمی،نرخ تورم ۴۰ درصدی معیشت جامعه کارگری را بشدت تضعیف کرده، با این حال به نظر میرسد دولت و نمایندگان کارفرمایی تمایلی برای ترمیم دستمزد کارگران ندارند که بر همین اساس، تاکنون پیگیری‌های گسترده تشکل‌ها و فعالان کارگری هم بی‌نتیجه مانده و همچنان آینده مبهمی در مقابل کارگران است.

علی خدایی، نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: امروز دوشنبه ۱۳ آذرماه جلسه‌ای برای پیگیری مسائل مختلف کارگران برگزار نخواهد شد و شورای عالی کار دستور خاصی ندارد.

وی درباره سرنوشت ترمیم دستمزدها و قول وزیر کار گفت: دولت زیر بار برگزاری جلسه با موضوع ترمیم دستمزد کارگران نمی رود و کاملا مخالف هر گونه افزایش حقوق است.

خدایی تاکید کرد: با وجود درخواست‌های بیشماری که مطرح شده؛ اما شاهد مقاومت دولت نسبت به اصلاح مزد کارگران هستیم؛ در حالیکه با توجه به تضعیف کارگران و گرانی‌هایی که از ابتدای سال داشته‌ایم؛ اما بازهم دولتی‌ها مخالف برگزاری جلسه برای تعیین تکلیف ترمیم دستمزد هستند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=126437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});