• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

رشد ۱۸ درصدی حقوق دردی از مردم دوا نمی‌کند

  • کد خبر : 126695
  • 15 آذر 1402 - 12:00
رشد ۱۸ درصدی حقوق دردی از مردم دوا نمی‌کند
یازاکو - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد ۱۸ درصدی حقوق شاغلان در سال آینده که در بودجه سنواتی پیشنهاد شده، دردی را دوا نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از مهر، صدیف بدری، اظهار کرد: لایحه بودجه سال آینده تقدیم مجلس شد که در این لایحه سعی شده بر اساس برنامه هفتم توسعه تصمیم‌گیری و هدف‌گذاری به شکل مناسب و مطلوب مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: هر چند دولت با برنامه‌ریزی مناسب و کنترل نقدینگی سعی در مهار تورم دارد اما این امر نباید بهانه‌ای باشد تا حقوق کارکنان و بازنشستگان همچنان چند قدم از تورم عقب بوده و شاغلان و بازنشستگان نتوانند زندگی مناسب، آبرومند و در شأنی را تجربه کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از اواخر آذرماه در قالب کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق بررسی بودجه و تصویب آن را تا نیمه‌های اسفندماه انجام می‌دهد ولی قطعاً پیشنهاد همکاران ما بر افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان متناسب با تورم موجود خواهد بود.

بدری افزود: وضعیت معیشتی کارکنان و بازنشستگان که چشم انتظار دریافت حقوق ثابت ماهانه هستند، مناسب و مطلوب نیست و در این سال‌ها تورم از میزان رشد حقوق و دستمزد پیشی گرفته و وضعیت نامناسبی را در جامعه رقم زده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما به معنای واقعی در دیدارهای مردمی شرمنده آحاد مردم به ویژه کارکنان و بازنشستگان هستیم که با هزاران سختی و حتی شغل دوم و سوم نمی‌توانند معاشی مناسب برای خود تهیه کنند.

بدری به ابعاد مختلف لایحه بودجه سال آینده اشاره کرد و ادامه داد: همچنان انضباط مالی و توجه به عدالت در تخصیص منابع رویکرد دولت سیزدهم است که امیدواریم در کنار رشد اقتصادی، مهار بیکاری و تورم را نیز به صورت عملیاتی و قابل لمس در زندگی مردم مشاهده کنیم.

وی اضافه کرد: بخشی از قوانین و مقررات مصوب در مجلس برای تسهیل‌سازی مجوزهای کسب و کار است و در کنار آن شاخص‌های اقتصادی مطلوب نیازمند توجهی جدی به طبقات مختلف به ویژه محروم جامعه است تا بتوانند زندگی آبرومندی را تأمین کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از منابع مختلف دولت باید در کنار انضباط مالی و جلوگیری از رشد نقدینگی، فضای خوبی را برای رضایتمندی کارکنان و بازنشستگان به وجود آورد که در این بین کارگران نیز نباید از چرخه حمایت همه جانبه دور باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=126695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});