• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

فروش فوق‌العاده ۶ محصول سایپا آغاز شد

  • کد خبر : 42477
  • 25 آذر 1400 - 19:00
فروش فوق‌العاده ۶ محصول سایپا آغاز شد
یاز اکو - طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه آذرماه از امروز (پنجشنبه) به مدت ۲ روز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از سایپا، براساس این طرح خودروهای کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، تیبا صندوق‌دار، تیبا۲، سایپا۱۵۱SE و کوییک‌پلاس اتوماتیک عرضه شده است.

متقاضیان خرید این محصولات می‌توانند از ساعت ۸ صبح امروز (۲۵ آذرماه) به‌مدت دو روز و به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت اطلاعات، دریافت کدکاربری و رمز عبور و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

فروش فوق‌العاده محصولات سایپا با هدف تنظیم بازار و پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به‌اجرا درآمده و باتوجه به اجرای برنامه‌های مختلف پیش‌فروش و فروش فوری فوق‌العاده محصولات در کنار امکان فک رهن اسناد خودروهای عرضه شده در طرح‌های قبلی، پیش‌بینی می‌شود به زودی هیجانات کاذب از بازار خودرو تخلیه شده و قیمت محصولات به ثبات و پایداری برسد.

پیش‌تر «سیدجواد سلیمانی» مدیرعامل سایپا اعلام‌ کرد:‌ در راستای تحقق برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت برای کنترل قیمت‌ها در بازار خودرو، این خودروساز تا پایان سال ۱۴۰۰ هر هفته سه‌شنبه یک طرح عرضه محصولات خواهد داشت.

سلیمانی بیان‌ داشت: این طرح‌های عرضه خودرو شامل فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید خواهد بود.

وی درباره خودروهایی که در این طرح‌های فروش عرضه خواهند شد، گفت: تقریبا همه محصولات گروه خودروسازی سایپا در این طرح‌هاعرضه خواهند شد و هموطنان می‌توانند بنابر نیاز خود برای خرید این خودروها ثبت نام کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=42477

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});