• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12

سالمندان را از دورترین روستاها تا کنج خانه‌ها واکسینه می‌کنیم

  • کد خبر : 12694
  • 07 اردیبهشت 1400 - 16:00
سالمندان را از دورترین روستاها تا کنج خانه‌ها واکسینه می‌کنیم
یاز اکو - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ۷۰ هزار نفر جمعیت سالمند بالای ۸۰ سال در استان داریم که امروز ۱۴ نفر از این جمعیت به عنوان نماینده‌ی گروه دوم واکسینه می‌شوند و روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا دین خود را به ۷۰ هزار نفر ادا کنیم و از دورترین روستاها تا کنج خانه‌ها این افراد را واکسینه خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمدحسین صومی در مراسم واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال، با بیان این‌که آذربایجان شرقی با جمعیت چهار میلیون نفری خود، یکی از چهار استان‌ سالمند کشور است، اظهار کرد: خوشحال هستیم که در چهاردمین روز ماه مبارک رمضان توفیق داریم گام بزرگی در جهت مصون سازی گروه دوم هدف را در بیمارستان خیریه کودکان مردانی آذر برمی‌داریم.

وی ادامه داد: امروز در این مکان مقدس، جمع ۱۴ نفری که جهت آغاز واکسیناسیون دعوت شده اند، عصاره تلاش و تجارب و موفقیت و خیرخواهی مردم آذربایجان شرقی هستند، ایشان کودکان خوب دهه دوم قرن ۱۴ و تاثیرگذاران نام آور شش دهه گذشته هستند، از خیر بزرگ مردانی آذر که بیمارستانی ۷۰۰ نفری کودکان را برای کشور ساخته‌اند تا والدین شهدای عزیز و خیران عزیز و استاد گلابی چهره ماندگار شیمی که در این مکان حضور دارند، قدردانی می‌کنیم.

صومی افزود: خود را موظف به تامین سلامت انسان‌های بزرگ می‌دانیم، خوشحال هستیم این بزرگان که بیش از هشت دهه در مقابل حوادث و بیماری ها و در ۱۴ ماه گذشته نیز در مقابل این بیماری مصون مانده‌اند، امروز نیز با واکسیناسینون مصون می مانند.

وی ادامه داد: از افرادی که در تولید تهیه و انتقال و تزریق واکسن نقش آفرین هستند، قدردانی می‌کنیم که خوبانی از ملت را به آرامش رساندند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: اکثریت گروه یک را تا این لحظه واکسینه کرده‌ایم و فردی از این گروه نبوده که به دنبال فراخوان مراجعه کند و واکسینه نشود، تنها تعداد معدودی باقی مانده که مراجعه نکرده اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=12694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});