• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
1

جوابیه شهرداری منطقه ۲ در خصوص تخریب سنگفرش پیاده‌رو ائل گلی

  • کد خبر : 129121
  • 08 دی 1402 - 9:33
جوابیه شهرداری منطقه ۲ در خصوص تخریب سنگفرش پیاده‌رو ائل گلی
به دنبال انتشار خبری مبنی بر تخریب سنگفرش پیاده‌رو ائل گلی ۱۰ روز پس از اجرا، شهرداری منطقه ۲ جوابیه‌ای در این خصوص منتشر کرد.

به گزارش یازاکو به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۲، عملیات بهسازی پیاده‌روهای میدان ائل گلی زیرنظر معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال انجام است و با توجه به اینکه قسمتی از مصالح استفاده شده در این پروژه پس از انجام آزمایشات فنی مربوطه، توسط معاونت فنی و عمرانی «نامرغوب» تشخیص داده شده و استانداردهای لازمه را کسب نکرده است، شهرداری منطقه ۲ پیمانکار پروژه را ملزم به تخریب و استفاده از مصالح استاندارد کرده است.
با لحاظ این موضوع که پیاده‌رو مورد اشاره، مسیر تردد روشندلان عزیز نیز خواهد بود، بر اساس نظر کارشناسان فنی شهرداری منطقه ۲ ضروری است تا از مصالح استاندارد و مرغوب استفاده شود و بر این اساس این معاونت، پیمانکار پروژه را ملزم نموده از مصالح مرغوب و استاندارد طبق شرایط قرارداد و آیین نامه های فنی و اجرایی در این سنگفرش استفاده نماید.
لازم به ذکر است تمامی آزمایش‌های لازم در کلیه پروژه های عمرانی به صورت مستمر انجام می گیرد.
این گزارش می‌افزاید؛ شهرداری منطقه ۲ تبریز ضمن قدردانی از حساسیت و توجه شهروندان و رسانه‌ها به کیفیت پروژه‌های عمرانی شهر و منابع هزینه‌کرد آن، به اطلاع می‌رساند مسئولیت و هزینه تخریب و اجرای مجدد آن به عهده پیمانکار و کارخانه فرستنده مصالح خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=129121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});