• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

پنتاگون: پهپادهای ترکیه دکترین جنگ زمینی را مختل می کنند

  • کد خبر : 133577
  • 23 بهمن 1402 - 9:04
پنتاگون: پهپادهای ترکیه دکترین جنگ زمینی را مختل می کنند
یازاکو - مقامات پنتاگون گفتند پهپادهای ترکیه در حال برهم زدن دکترین های متعارف جنگ زمینی هستند که نشان می دهد ایالات متحده از نزدیک پیشرفت آنکارا را در این زمینه دنبال می کند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یازاکو به نقل از دیلی صباح یک مقام پنتاگون که به دلیل محدودیت در صحبت با رسانه ها خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که ترکیه یک متحد مهم ناتو است.

وی ادامه داد: مهم ترین نقطه اختلاف نظر ترکیه خرید اس-۴۰۰ بود.

این مقامات در پاسخ به این سوال که آیا ترکیه می تواند مجددا در برنامه F-35 پذیرفته شود ، گفتند چرا که نه و افزود: تا زمانی که ترکیه اس-۴۰۰ خود را فعال نکند، همه گزینه ها قابل بحث است.

این مقام‌ با اشاره به اینکه همه جهان از جمله آمریکا از نفوذ ترکیه در خاورمیانه، آذربایجان و شرق مدیترانه آگاه هستند، افزودند: می‌دانیم که رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه سیاست‌های نظامی و سیاسی را در راستای سیاست‌های نظامی و سیاسی پیش می‌برد.

وی گفت: ما اردوغان را به عنوان رهبری می شناسیم که آنچه را که می گوید انجام می دهد و اجرا می کند. با این حال، منافع ایالات متحده نیز برای ما مهم است.»

این مقام‌با بیان اینکه واشنگتن ترکیه را درک می‌کند، ادامه داد: سیاست‌های ترکیه برای ایجاد تعادل در روسیه در برخی مقاطع ما را آشفته کرده است، اما با وجود همه چیز، معتقدیم در آینده روابط خود را با ترکیه بیشتر تقویت خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=133577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});