• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
7

همه چیز درباره حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 134074
  • 26 بهمن 1402 - 15:52
همه چیز درباره حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی

همه چیز درباره حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی ۱۷ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ طی مراسمی از حزب رفاه و سلامت استان آذربایجان شرقی رونمایی شد.اخبار رونمایی این حزب به دلیل شهرت دبیر کل آن دکتر شهرام دبیری به سرعت منتشر شد. در این نوشته می خواهیم با این حزب بیشتر آشنا شویم. درباره حزب […]

همه چیز درباره حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی

۱۷ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ طی مراسمی از حزب رفاه و سلامت استان آذربایجان شرقی رونمایی شد.اخبار رونمایی این حزب به دلیل شهرت دبیر کل آن دکتر شهرام دبیری به سرعت منتشر شد. در این نوشته می خواهیم با این حزب بیشتر آشنا شویم.

درباره حزب رفاه و سلامت

  در سال ۱۳۹۷  قدمی در تبریز برای شروع فعالیت یک حزب برداشته شد ه است و  نهایتا در سال ۱۴۰۰ به صورت جدی با محوریت رفاه و سلامت در قالب حزب و تشکیلاتی شناسنامه دار در مرحله استانی و بعد کشوری کلید خورده است، ۱۷  بهمن سال ۱۴۰۲ به طور رسمی از فعالیت  حزب رفاه و سلامت رونمایی شد.

فعالیت های این حزب به هیچ وجه مقطعی و سیاسی نیست و حرکت انتخاباتی نیست، این حزب شهر و استان را با توسعه و رفاه و سلامت همگام می کند چراکه رفاه مفاهیم مختلفی در سطح های مختلف جامعه دارد که توسعه قسمتی از شاخصه های رفاه است نه تمام آن.

جلسه رونمایی از حزب رفاه و سلامت

۱۷ بهمن سال ۱۴۰۲ به طور رسمی از فعالیت  حزب رفاه و سلامت رونمایی شد.

 هدف از تشکیل حزب رفاه و سلامت چیست؟

هدف اصلی این حزب و تمرکز اصلی آن بر روی مسائل اجتماعی، توسعه، رفاه و افزایش سلامت مردم، پیگیری مطالبات منطقه‌ای، طرح‌های معوق مانده و ارتقای جایگاه تبریز و آذربایجان شرقی خواهد بود.

این حزب هدف های بلند مدتی دارد و چشم انداز ما برای حزب رفاه و سلامت به عنوان یک حزب پیشرو و موفق وضع قوانین ارتقای کیفیت خدمات سلامت و رفاه جامعه و دیگر مولفه های پر اهمیت مشارکت مردم است.

تاسیس این حزب تصمیم گیری صحیح و عاقلانه برای اداره مسائل رفاهی و سلامتی کشور است و در کل مفهوم کلمه حزب، تعریفی از سیاست است.

دبیری در جلسه رونمایی از حزب هدف اصلی از تاسیس این حزب تلاش برای ازتقای جایگاه اذربایجان شرقی دانست و گفت: در تمامی زمینه ها با تاکید بر شاخص های سلامت و رفاه و رسیدن به کشوری در شان نام جمهوری اسلامی است.

همچنین سخنگوی حزب معتقد است:حزب رفاه و سلامت ظرفیت بستر است و برای بستر سازی حرکت میکند.

 حیطه ی فعالیت  حزب رفاه و سلامت

حزب رفاه و سلامت در تمام زمینه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برای افزایش امید به زندگی فعالیت خواهد داشت.

این حزب در چه سطحی فعالیت میکند؟

حزب رفاه و سلامت در تمامی سطوح من جمله افزایش مشارکت مردم در انتخابات، افزای مشارکت مردم در تصمیم گیری های جامعه و ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا شوراها برای وضع قوانین فعالیت دارد.

 علت نام گذاری حزب به نام رفاه و سلامت؟

رفاه و سلامت، دو رکن مهم جامعه است، سلامتی همواره اولویت اول انسان بوده و بعد از آن مسائل مربوط به رفاه مورد اهمیت قرار می گیرد و تشکیل حزب رفاه و سلامت برابر اولویت و مشکلات اصلی موجود در جامعه قدم های موثری فارغ از هر جناح سیاسی در راستای رضایتمندی مردم بردارد. همچنین عده ای از مردم که سیاست زده شده اند و جناح های سیاسی چندان اهمیتی برایشان ندارد موضوع سلامتی و رفاه اهمیت بیشتری دارد.

فعالیت انتخاباتی حزب رفاه و سلامت

حزب رفاه و سلامت حزبی بلند مدت و صرفا منحصر به زمان انتخابات نیست و هدف های بلند مدتی دارد اما برای انتخابات اخیر با اندک زمان موجود یک سری اهداف و برنامه های خاص تعریف شده است به طوری که این حزب را به کاندیداها  معرفی خواهیم کرد و کاندیداهایی را که این اهداف و برنامه ها را قبول داشته باشند ما نیز از آنها حمایت خواهیم کرد و در آینده این اهدف را حمایت خواهیم کرد و خواستار حرکت در این راستا خواهیم شد.

چشم انداز آتی حزب رفاه و سلامت چگونه خواهد بود؟

چشم انداز ما برای حزب رفاه و سلامت به عنوان یک حزب پیشرو و موفق است بطوری که در وضع قوانین ارتقا کیفیت خدمات سلامت و رفاه جامعه و دیگر مولفه های پر اهمیت، مشارکت مردم را زیاد و تاثیرگذار کن زیرا در تمام این اقدامات حزبی انجام شده است و از طریق آن پیشرفت های چشمگیری حاصل شده است.

دبیر کل حزب رفاه و سلامت

دکتر شهرام دبیری در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۳۹ متولد شد؛دکتر دبیری به پشتوانه چندین سال تجربه فعالیت سیاسی و اجتماعی در شورای اسلامی کلانشهر تبریز، که حاصل اعتماد اکثریت مردم قهرمان تبریز در انتخابات شوراهای اسلامی است، در سال ۱۴۰۲ حزب رفاه و سلامت را با هدف تأثیرگذاری و انتخاب افراد شایسته و متخصص جهت توسعه رفاه و سلامت شهروندان تأسیس نمود. دکتر دبیری در حال حاضر رئیس شورای عالی استانها و رئیس شورای شهر تبریز است . دبیری رئیس بیمارستان بین المللی تبریز بوده، علاوه بر این بخش عمده ای از شهرت دبیری به دلیل فعالیت در راس باشگاه فرهنگی ورزشی دبیری و هیئتهای ورزشی استان آذربایجان شرقی است .

سخنگوی حزب رفاه و سلامت

دکتر علیرضا رحیمی، متخصص پزشکی فیزیکی و توانبخشی ، عضو هیئت مدیره شرکت پزشکان ولیعصر تبریز، فعال اجتماعی – ورزشی  به عنوان سخنگوی حزب رفاه و سلامت معرفی شده است. عمده فعالیتهای رحیمی در بیمارستان بین المللی ولیعصر تبریز متمرکز شده است . بخش فیزیوتراپی و کلینیک دکتر رحیمی در این بیمارستان قرار دارد و همچنین باشگاه ورزشی دکتر رحیمی در این مرکز سلامت قرار دارد.

اعضای حزب شورای مرکزی حزب رفاه و سلامت

شهرام دبیری ( دبیر کل )، علیرضا رحیمی ( سخنگو)، فرزین دبیری اسکوئی، مهدی قره خانی، جمشید برزگر، فرزانه برزگر، پرویز هادی، بابک محمودیان، آرزو مبصر، ارسلان رحیمی ، محسن ارشدزاده، سجاد هاشمی آهنگری، نادره رحیم زاده، میثم مراتبی، مهدی معمار کوچه باغ، مهدی پور قلی ، ناصر امامی فرد، مهدی امینی اعضای شورای مرکزی حزب رفاه و سلامت هستند.

مرامنامه حزب رفاه و سلامت 

مرامنامه این حزب در ۸ بند تنظیم شده است که در آن تلاش برای رسیدن جامعه به آرمانهای والای اسلامی و گسترش فرهنگ کار گروهی و مشارکت اجتماعی به عنوان راهبردهای کلان حزب رفاه و سلامت معرفی شده اند.

اساسنامه حزب رفاه و سلامت استان آذربایجان شرقی

اساسنامه حزب رفاه و سلامت در هفت فصل، ۲۹ ماده و ۵۶ تبصره در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ به تصویب مجمع موسسان به تصویب مجمع عمومی حزب رسیده است و به تایید کمیسیون ماده ۱۰ احزاب رسیده است.

این مرامنامه به زودی در یاز اکو منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=134074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 5انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});