• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی خبر داد:

برگزاری تور آموزشی فرهنگی دانش آموزان در شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی/ آموزش سوادآبی به ۲ هزار دانش آموز در سال‌ تحصیلی جاری

  • کد خبر : 134175
  • 27 بهمن 1402 - 17:50
مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی از برگزاری تور آموزشی، فرهنگی سواد آبی برای 2 هزار دانش آموز در شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی طی سال‌ تحصیلی 1403-1402 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی، “فاطمه کشاورزی” در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت موضوع آب و لزوم آموزش سواد آبی، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری، شرکت آب منطقه‌ای استان پذیرای ۲ هزار دانش‌آموز برای تور آموزشی، فرهنگی سواد آبی بوده که از جمله اقدامات غیر سازه‌ای این شرکت است.
وی اضافه کرد: این تور شامل برنامه‌هایی از قبیل بازدید از ماکت سد، نمایش انیمیشن‌هایی در خصوص آب، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز است.
کشاورزی هدف از برگزاری تورهای فرهنگی آموزشی را فرهنگ‌سازی پایه در راستای پذیرش مسئولیت های اجتماعی در قبال آب دانسته و خاطرنشان کرد: دانش آموزان در برنامه‌های فرهنگی و بازدید از تاسیسات آبی ارتباط نزدیکی با موضوعات آبی پیدا کرده و با اهمیت و راهکارهای حفظ این منبع حیاتی آشنا می شوند.
وی اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان در چارچوب فعالیت های آموزشی فرهنگی مشترک با آموزش و پرورش استان،طی سال‌ تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ میزبان حدود ۲۰۰۰ دانش‌آموز  برای این تور فرهنگی آموزشی بوده که نشانگر عزم جدی برای فرهنگسازی مصرف بهینه آب بویژه در سنین پایین است.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=134175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});