• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

توسعه ناحیه صنعتی رضی مشگین‌شهر

  • کد خبر : 134645
  • 01 اسفند 1402 - 10:00
توسعه ناحیه صنعتی رضی مشگین‌شهر
یازاکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از توسعه ناحیه صنعتی رضی با هدف رونق تولید و اشتغال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی در بازدید از ناحیه صنعتی مشگین‌شهر گفت: توسعه نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر در اولویت برنامه‌های کاری این شرکت قرار دارد و امیدواریم با کمک مسئولان استانی و شهرستانی حمایت از سرمایه‌گذاران و واحد‌های تولیدی محقق شود.

وی با بیان اینکه چهار شهرک صنعتی در مشگین‌شهر فعال است، افزود: وجود سه شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و یک شهرک غیردولتی در شهرستان مشگین‌شهر شرایط مناسبی را برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این شهرستان فراهم کرده و باید تلاش کنیم از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای حمایت از واحد‌های تولیدی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در کنار توسعه گردشگری، رشد و توسعه صنعت شهرستان مشگین‌شهر نیز از روند بسیار مناسبی برخوردار بوده است.

علایی اولین مقوله جذب سرمایه‌گذار در استان را تامین زمین صنعتی عنوان کرد و افزود: برای جذب حداکثری سرمایه‌گذاران در استان نیازمند توسعه شهرک‌های صنعتی هستیم تا با ورود سرمایه‌گذاران جدید، مشکلی از بابت تامین زمین مورد نیاز وجود نداشته باشد.

وی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی این آمادگی را دارد تا نسبت به توسعه و ایجاد شهرک‌‎های صنعتی جدید در مناطق مختلف استان اقدام و زمینه‌های رشد تولید و اشتغال را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصدی اجرای پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در کمتر از ۱۰ روز از آغاز کلنگ‌زنی آن خبر داد.

علایی اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات کلنگ‌زنی روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر، در کمتر از ۱۰ روز از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات و شروع تیرگذاری روشنایی معابر این دو ناحیه صنعتی هستیم که این موضوع نمود کامل کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان می‌باشد.

وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری تکمیل و در اختیار واحد‌های تولیدی قرار داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی با مجموع مساحت یک هزار و ۴۰۰ هکتار به عنوان مراکز تولید و اشتغال استان اردبیل محسوب می‌شود که تلاش می‌شود با تامین زیرساخت‌ها و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، زمینه‌های حضور سرمایه گذاران در استان تسریع و فراهم شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=134645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});