• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

الهام علیئو: ایالات متحده آمریکا و فرانسه دوباره اشتباه کردند

  • کد خبر : 135624
  • 10 اسفند 1402 - 11:15
الهام علیئو: ایالات متحده آمریکا و فرانسه دوباره اشتباه کردند
یاز اکو- در طی ۳۰ سال نمایندگان گروه مینسک با مشارکت فرانسه، آمریکا و روسیه که خود نمایندگان جامعه بین الملل می نامیدند، هیچ اقدامی برای بازگرداندن عدالت انجام ندادند و زمانی که ما شروع به آزادسازی سرزمین های خود کردیم، این سه کشور شروع به اعمال فشار بر ما کردند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اؤلکه، این مطلب را الهام علیئو رئیس جمهور آذربایجان در روز ۲۸ فوریه در دیدار با مایکل هارمز رئیس کمیته اقتصادی شرق آلمان گفت.

رئیس جمهور آذربایجان با تاکید بر اینکه هر یک از این کشورها از ابزارهای مختلفی برای برگرداندن آذربایجان از مسیر خود استفاده کردند، تاکید کرد: هر کدام از ابزارهای مختلفی استفاده کردند تا ما را از مسیر خود دور کنند.

علیئو افزود: آنها نمی خواستند ما سرزمین هایمان را آزاد کنیم. وقتی ما در سپتامبر گذشته به تجزیه طلبی پایان دادیم، آنها مجددا دچار اشتباه شدند. برخی از آنها هنوز هم در اشتباه هستند. منظورم ایالات متحده آمریکا و فرانسه است. من فکر می کنم که روسیه اکنون به خوبی درک می کند که چه اتفاقی می افتد و واقعیت های جدید را می پذیرد. آمریکا و فرانسه باید همین کار را بکنند. در غیر این صورت وضعیت آنطور که آنها برنامه ریزی کرده اند نخواهد بود. این کشورها باید با جمهوری آذربایجان که با اقتصاد، ارتش و روابط گسترده بین المللی خود پیشرو در قفقاز جنوبی است، همکاری کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=135624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});