• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2
استاندار خبر داد

پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال در استان آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 136223
  • 15 اسفند 1402 - 18:05
پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال در استان آذربایجان شرقی
یازاکو - استاندار آذربایجان شرقی از پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این اقدام موجب امیدآفرینی و رضایت‌مندی در میان جامعه صنعت و تولید شده است.

مالک رحمتی در مراسم تقدیر از برگزیدگان عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه، اظهار کرد: در آذربایجان شرقی ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رشد اشتغال و تولید پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات منجر به ایجاد امید و رضایت‌مندی در جامعه صنعت و تولید شده است که امیدواریم مستمر بودن و پایداری آن، این رضایت‌مندی به وجود آمده را حفظ کند.

وی تمرکزگرایی را مشکل اصلی پرداخت تسهیلات دانست و گفت: دستگاه‌هایی که عملکرد خوبی داشتند، آن‌هایی هستند که به استان‌ها اعتماد کردند، بنابراین ضروری است با دادن اختیار به استان‌ها به تمرکززدایی بها دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اگر مدیران کشوری می‌خواهند سرعت عمل داشته باشند اختیارات خود را صددرصد به مسئولان استانی که با مردم، تولیدکنندگان و صاحبان ایده در تماس و ارتباط مستقیم هستند تفویض کنند.

وی با اشاره به کند بودن سامانه سمات، گفت: امیدواریم با تاکید وزیر اقتصاد مبنی بر رفع مشکلات این سامانه و قطعی های آن، گلایه‌ها نیز برطرف شود.

مالکی در پایان گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم در حمایت از تولید و اشتغال است که استمرار آن مشروط بر تسریع در تامین منابع آن برای سال آینده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=136223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});