• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

اجرای رمپ جاده تبریز آذرشهر مهمترین پروژه شهرداری منطقه ۷

  • کد خبر : 136951
  • 21 اسفند 1402 - 15:00
اجرای رمپ جاده تبریز آذرشهر مهمترین پروژه شهرداری منطقه ۷
یازاکو - شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به برنامه‌ها و پروژه‌های این منطقه گفت: اجرای رمپ و لوپ اتصال تبریز آذر شهر یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری منطقه ۷ است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های همشهریان و میهمانانی که از اتوبان تبریز- آذرشهر تردد می کنند، تاخیر ترافیکی و مشکلات ناشی از آن است، افزود: طی ۳ ماه اخیر مطالعات نرم افزاری و سخت افزاری در خصوص این محور طی جلساتی با چندین نهاد، شرکت و سازمان و کارخانجات دخیل در موضوع انجام و بسته ترافیکی مسیر آماده شده است.

وی افزود: بخش قابل توجهی از ترافیک محور به واسطه ورود و خروج سرویس های کارکنان و ترخیص کالا، که به شکل عمود بر خیابان خروج دارند ایجاد می شود لذا با توجه به اینکه شرکت تراکتورسازی دارای چندین درب خروجی است، درب های ورود و خروج و ساعات ورود خروج بر اساس تصمیم شورای اسلامی شهر تعویض شود.

آدی بیگ تاکید کرد: در راستای رفع گره های ترافیکی چندین ساله برای کاهش بار ترافیکی بلوار ملت و پل تراکتور سازی، برنامه های مختلفی در دستور کار شهرداری این منطقه است که بخشی از آن با همکاری شرکت تراکتورسازی قابل حل است.

وی افزود: تعریف زیرساخت های ترافیکی با توجه به تغییر و تحولات شهر امری ضروری است و رسیدن به برنامه های جامع در خصوص رفع معضل ترافیکی نیاز به مولفه های مختلفی دارد.

شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به اینکه اجرای رمپ و لوپ اتصال جاده تبریز – آذرشهر یکی از مهمترین پروژه ها در جهت رفع بسیاری از مشکلات محور است، خاطرنشان کرد: با بررسی منطقه توسط مشاور آزادراه‌های کشور و مشاور منطقه و با در نظر گرفتن جوانب موضوعی، اتصال دسترسی به جلفا از طرف جاده آذر شهر و همچنین اتصال آذر شهر به کسائی و دسترسی آسان به سهند از سوی دیگر امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: به دلیل غیرقابل استفاده بودن لاین کندرو در حد فاصل پل تراکتورسازی و پل پتروشیمی که جولانگاه تردد خلاف ماشین ها است، با اتصال باند کندرو این مسیر را تعریض کنیم.

گفتنی است، جلسه شورای ترافیک در استانداری با حضور معاون عمرانی استانداری و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، دکتر دبیری و معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تبریز دکتر روشنی، رئیس پلیس راهور تبریز، سرهنگ جهانگیری ، اصغر آدی بیگ، شهردار منطقه ۷ تبریز و معاون عمران و ترافیک منطقه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=136951

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});