• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

نصب ۲۰ تابلوی انتظامی در جنوب غرب تبریز

  • کد خبر : 136960
  • 21 اسفند 1402 - 15:30
نصب ۲۰ تابلوی انتظامی در جنوب غرب تبریز
یازاکو - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ تبریز از نصب ۲۰ عدد تابلوی انتظامی طبق مصوبه کمیته کارشناسی در جنوب غرب تبریز طی یک هفته اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، علی قاسمی معاون ترافیک منطقه اظهار کرد: مانع یو شکل به تعداد ۱۰ عدد طبق مصوبه کمیته کارشناسی در جلوی کتابخانه مرکزی جهت جلوگیری از پارک و تردد غیر مجاز خودرویی نصب شد.

وی با اشاره به اینکه در ۳۵ متری لاله سرعتکاهی ایجاد شده است، افزود: ۲۰ عدد مانع یو شکل هم در سطح منطقه در شهرک اندیشه جهت جلوگیری از تردد خودرویی و پارک غیر مجاز بنا به تشخیص کارشناسان مربوطه نصب شد.

قاسمی همچنین اجرای خطوط ترافیکی بر روی سرعتکاه ها را در راستای ایجاد ایمنی و حفظ سلامت رانندگان و عابران پیاده و پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی عنوان کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ تبریز ادامه داد: آرام سازی جریان ترافیک به ویژه در مناطق مسکونی اهمیت زیادی دارد ، این اقدامات موجب کاهش تصادفات به ویژه تلفات عابران پیاده در محدوده این مناطق می شود.

وی افزود: راهکارهای متعددی برای آرام سازی جریان ترافیک و کاهش سرعت وجود دارد بدیهی است با توجه به مطالعات صورت گرفته و اعلام پلیس راهور مبنی بر حادثه خیز بودن برخی نقاط و همچنین مصوبات شورای ترافیک، نسبت به مرمت و ایجاد سرعتکاه ها در نقاط حادثه خیز اقدام نموده و در آینده نزدیک در تعدادی از نقاط حادثه خیز دیگر در سطح منطقه اجرا می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=136960

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});