• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

احتمالا قرار بوده از آخر اول شویم!

  • کد خبر : 137499
  • 27 اسفند 1402 - 9:15
احتمالا قرار بوده از آخر اول شویم!
یازاکو - مسعود پزشکیان گفت: مگر قرار نبود در سال 1404 ما در منطقه رتبه اول باشیم، اما داریم آخر می‌شویم و احتمالا قصد این بود که از آخر اول شویم.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از دنیای اقتصاد، مسعود پزشکیان، نماینده تبریز و عضو کمیسیون بهداشت، با تاکید بر لزوم اجرای قانون و نظارت بر اجرای قانون از سوی مجلس دوازدهم، گفت: مهم‌ترین اولویت مجلس دوازدهم باید اجرای قانون و سیاست‌های کلی باشد. حتی برای حل مشکلات بازار دارو نیز اگر قانون را رعایت کنند، مشکلات حل می‌شود. مشکل این است که قانون را اجرا نمی‌کنند؛ در حالی که دولت و مجلس باید قانون را رعایت کنند. البته قرار نیست اولویتی را برای مجلس دوازدهم بنویسیم چون اولویت وجود دارد، قانون وجود دارد و باید قانون را اجرا کنند.

او ادامه داد: اگر [در حوزه] بهداشت و درمان، قانون را اجرا کنند هیچ بیماری وقتی به بیمارستان مراجعه می‌کند دغدغه پول و مشکل دارو نخواهد داشت؛ به شرط آنکه قانونی را که براساس سیاستی نوشته شده است اجرا کنند.

بنابراین مشکل ما نظارت است. در مجلس یازدهم بیش از دو سال و نیم است که از وزیری سوال کرده‌ام و قرار است بیایند و جواب بدهند و سوال این است که چرا قانون اجرا نمی‌شود. اما سوالم به صحن مجلس نیامده است، چون ما دائم در حال نوشتن قانون هستیم؛ در حالی که قانون نوشتن به درد نمی‌خورد.

این نماینده مجلس، تصریح کرد: طبیعی است که باید بعد نظارت در مجلس افزایش یابد. قانونی که نوشته شده و سیاستی را که رهبری فرمودند باید اجرا کنند. مگر قرار نبود در سال ۱۴۰۴ ما در منطقه رتبه اول باشیم، اما داریم آخر می‌شویم و احتمالا قصد این بود که از آخر اول شویم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=137499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});