• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

نماینده مجلس ارمنستان: بایستی چند بار تکرار کنیم که این روستاها متعلق به آذربایجان است

  • کد خبر : 138310
  • 08 فروردین 1403 - 12:15
نماینده مجلس ارمنستان: بایستی چند بار تکرار کنیم که این روستاها متعلق به آذربایجان است
یاز اکو- این روستاها متعلق به جمهوری آذربایجان است. چند بار بایستی تکرار کنیم تا در سر یک عده برود؟ اینجا خاک آذربایجان است. می گویند پاشینیان دارد روستاهای تاووش را تسلیم می کند. اما این روستاها جزو شهرستان تاووش نیست.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یازاکو به نقل از نیوز ارمنستان، این مطلب را گاگیک ملکونیان یکی از نمایندگان عضو حزب حاکم در مجلس ارمنستان طی مصاحبه ضمن اظهار نظر در مورد بازگرداندن ۴ روستای قازاخ به جمهوری آذربایجان بیان کرد.

این نماینده مجلس ارمنستان افزود: در دوره اتحاد جماهیر شوروی قره باغ نیز در خاک آذربایجان قرار داشت. ما قوی بودیم و قره باغ را گرفتیم. اما حالا ما شکست خوردیم. پس چرا از قره باغ فرار کردین؟ چون توان نگهداری اش را نداشتیم. ما سالها است که منابع خود را هدر داده ایم. آذربایجان در ۲۶ سال گذشته مشغول مسلح شدن بود، ما چه کردیم، جشن گرفتیم و به سلامتی نوشیدیم.

ملکونیان افزود: حالا هم از ایروان به این روستاییان وسکپارا (اسکی پارا) پیغام می دهید که تسلیم نشوند. اما وقتی جنگ در آنجا شروع شود، هیچ کس از ایروان به آنجا نخواهد آمد. بنابراین، هر روستایی در وسکپار باید بداند که دولتی وجود دارد، ارتشی وجود دارد، منافع دولتی وجود دارد و باید مرز دولتی وجود داشته باشد تا هیچ طرفی نتواند آن را نقض کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=138310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});