• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام کرد:

رشد اقتصادی مهم‌ترین هدف مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 139841
  • 25 فروردین 1403 - 19:30
رشد اقتصادی مهم‌ترین هدف مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی
یازاکو - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، برنامه‌ محوری، رشد اقتصادی و ارتقاء بهره‌وری را مهم‌ترین اهداف استان در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.

حیدر فتح‌زاده پیش از ظهر امروز در دیداری صمیمی با همکاران سازمان به مناسبت عید فطر اظهار کرد: از روز انتصابم در سمت سرپرست سازمان تمام سعی‌مان این بود که محیطی آرام و بدون استرس را برای همکاران جهت پیشبرد اهداف سازمان بوجود آوریم.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که با استاندار محترم داشتیم مقرر شد برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه آذربایجان شرقی را تدوین و اهداف استان را بر اساس این برنامه پیش بریم که تعداد ۲۰ نفر از همکاران سازمان به طور مستقیم در تهیه و تنظیم این برنامه نقش داشتند تا در حداقل زمان ممکن این گزارش را به پیوست برنامه‌های آمایش سرزمین تهیه کنیم.

فتح‌زاده تشریح کرد: برنامه‌ای در ارتباط با ساماندهی و توسعه پهنه ارس و برنامه عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌هایی هستند که در دست تدوین داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، برنامه‌محوری، رشد اقتصادی و ارتقاء بهره‌وری را مهمترین اهداف استان در سال ۱۴۰۳ خواند و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از اردیبهشت تا اسفند جاری باید پروژه های عمرانی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد را تعیین تکلیف و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی تاکید کرد: هدف ما این است جایگاه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را هم در نظام برنامه‌ریزی و هم در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم گیری‌های توسعه‌ای ارتقا دهیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=139841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});