• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
4

دانیلیان: شهروندان متوجه این موضوع هستند تنها راه حل مشکلات گفتگو با با آذربایجان است

  • کد خبر : 141453
  • 10 اردیبهشت 1403 - 10:45
دانیلیان: شهروندان متوجه این موضوع هستند تنها راه حل مشکلات گفتگو با با آذربایجان است
یاز اکو- استپان دانیلیان کارشناس سیاسی ارمنی ناراحتی اش را از اینکه اعتراضاتی که در تاووش آغاز و گسترش یافت و منجر به "انقلاب" نشد را پنهان نکرد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یازاکو به نقل از اؤلکه، او گفت که همین روند در سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد، اما آنچه در آوریل ۲۰۱۸ اتفاق افتاد، مجددا تکرار نشد.

دانیلیان افزود: چیزی که در اعتراضات اخیر شاهدش بودیم؛ معلوم می شود که جاده ها را می توان با کمک افسران پلیس باز کرد، پرسنل نظامی که به تجمع می آیند ممکن است بترسند و عذرخواهی کنند، هنگامی که در معرض دستگاه های دولتی قرار می گیرید، می توانید وارد پناهگاه شوید، منتظر بمانید تا آنها خسته شوند و دوباره سنگر را ترک کنید.

این کارشناس سیاسی ارمنی در ادامه گفت: این سوال مطرح می شود: چرا آنچه در سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد اکنون رخ نمی دهد؟ از من انتظار پاسخ نداشته باشید.

به گفته وی دلایل زیادی وجود دارد: همه می دانند که اگر پاشینیان برود، افراد جنایتکار قدیمی به قدرت بازخواهند گشت؛ شهروندان از دسیسه های مخالفان خسته شده اند؛ همه از شرایطی که در آن زندگی مفهومش زنده بودن هست، خسته شده اند.

دانیلیان در پایان افزود: شهروندان ارمنستان به تدریج فهمیده اند که راه حل همه مشکلات در امضای توافقنامه صلح با آذربایجان، دست کشیدن از ادعاهای ارضی و گشایش ارتباطات در منطقه است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=141453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});