• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل خبر داد؛

پرداخت یارانه دستمزد برای شغل اولی‌ها

  • کد خبر : 14267
  • 21 اردیبهشت 1400 - 10:30
پرداخت یارانه دستمزد برای شغل اولی‌ها
یاز اکو - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: پرداخت یارانه دستمزد برای شغل اولی‌ها به میزان 30 درصد جز برنامه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، قاسم رحیمی اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در کنار تقویت و حمایت از تولید و تداوم برنامه‌های سال گذشته در راستای جهش تولید، سعی و تلاشمان بر این است تا واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید برگشته و زمینه اشتغال جوانان بیکار استان فراهم آید.

وی تصریح کرد: در بخش حمایت از واحدهای تولیدی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نهادهای مرتبط حمایت‌های همه‌جانبه را با پرداخت تسهیلات انجام می‌دهند و ما نیز در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پشتیبانی‌های لازم را ارائه می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نمونه این پشتیبانی‌ها را پرداخت یارانه دستمزد به میزان ۳۰ درصد برای شغل اولی‌ها و اجرای طرح کارورزی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اعلام کرد و گفت: به عنوان مشوق بیمه‌ای دو سال بیمه کارگری در حمایت از واحدهای تولیدی از سوی این مجموعه به انجام می‌رسد.

رحیمی افزود: در راستای مانع‌زدایی نیز اقدامات خوبی برای احصا بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های مزاحم در مسیر تولید انجام شده به طوریکه خدمات ارائه شده در بستر الکترونیکی در سامانه روابط کار نیز بر همین اساس بوده است.

وی به سرعت رسیدگی به شکایات جامعه کارگری در کمتر از ۱۲ روز اشاره کرد و ادامه داد: بدون حضور کارگران می‌توانند در سامانه شکایت خود را ثبت و نسبت به پیگیری پرونده خود از طریق این سامانه اقدام کنند.

رحیمی خاطر نشان کرد: ۵۲ خدمات الکترونیکی در زیرمجموعه این سامانه به انجام می‌رسد و انتظار می‌رود در شرایط کرونایی و با توجه به رفع موانع در مسیر حمایت از جامعه کارگری و کارفرمایی بتوانیم در صدور مجوزها و حتی آرای صادر شده نیز از طریق این سامانه اقدامات قانونی را به انجام برسانیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=14267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});