• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

تخصیص ۳.۴ میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری مراغه

  • کد خبر : 15050
  • 27 اردیبهشت 1400 - 9:15
تخصیص ۳.۴ میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری مراغه
یاز اکو - معاون نظارت بر امور زیربنایی روستاهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: از سال ۹۶ تاکنون، حدود ۳.۴ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری مراغه تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل ایرنا، ایرج مرندی در جلسه کمیته برنامه ریزی و بررسی طرح های عمرانی روستاهای فاقد دهیاری مراغه افزود: این میزان اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه روستایی و آب و فاضلاب روستایی در این شهرستان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: هدف از تخصیص این اعتبارات، توسعه و بهبود زیرساخت های روستایی و نیز تکمیل طرح های عمران روستایی در روستاهای کوچک و فاقد دهیاری است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار مراغه گفت: هم اکنون ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری سال ۹۹، با هماهنگی اداره کل روستایی آذربایجان شرقی برای احداث راه روستایی ساروجه به باداملو اختصاص یافته است.

سیدعلی موسوی افزود: طرح احداث راه روستایی ساروجه به باداملو به طول ۱۸.۵ کیلومتر و با ۲۳ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی تاکنون انجام شده و با تخصیص اعتبار مورد نیاز تا هفته دولت امسال تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح، اهالی پنج روستای محروم در جنوبی ترین نقطه مراغه که به دلیل عدم وجود راه دسترسی مناسب از طریق میاندوآب تردد می کردند؛ از راه مناسب روستایی برخوردار خواهند شد.

وی اضافه کرد: در این راستا و توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای، عملیات اجرایی تسطیح و شن ریزی این راه روستایی به زودی آغاز می شود و این طرح عمران روستایی تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=15050

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});