• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

مشکلات ثبت‌نام افراد مشمول واکسیناسیون در آذربایجان‌شرقی رفع می‌شود

  • کد خبر : 16000
  • 02 خرداد 1400 - 14:15
مشکلات ثبت‌نام افراد مشمول واکسیناسیون در آذربایجان‌شرقی رفع می‌شود
یاز اکو - مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: مشکلات مربوط به ثبت نام افراد مشمول واکسیناسیون در سایت مربوطه به زودی رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیمین خیاط زاده روز یکشنبه، اظهار کرد: متاسفانه مشکلاتی در برخی از مراحل نام نویسی جامعه هدف واکسیناسیون در آذربایجان شرقی و کلانشهر تبریز بروز کرده است که هم اکنون مسوولان فنی و اداری دانشگاه علوم پزشکی استان در حال رفع این مشکلات هستند.

بر اساس این گزارش، تعدادی از شهروندان تبریزی در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی با اعلام نارضایتی از نوع و نحوه ثبت نام در سایت واکسیناسیون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اینکه تاکنون موفق به نام نویسی خود در این سایت نشده اند، ابراز گلایه کردند.

این افراد اعلام کردند: برای نام نویسی در سایت واکسیناسیون و در قسمت مربوط به کلانشهر تبریز، نام و عنوان هیچ محله ای درح نشده است و تنها روستاهای اطراف این شهر در سایت موجود است که این امر موجب بروز اختلال در مراحل نام نویسه می شود.

این مقام دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر اینکه مدیران و مسوولان این مجموعه همراه با کارکنان مراکز بهداشت و سلامت نهایت تلاش خود را برای برون رفت از مشکلات موجود بر سر راه واکسینه شدن جامعه هدف انجام می دهند، اعلام کرد: مشمولان مربوطه هیچ گونه نگرانی از بابت واکسینه شدن نداشته باشند.

خیاط زاده ادامه داد: هم اکنون واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال، ۷۵ سال و ۷۰ سال آذربایجان شرقی با برنامه ریزی تعریف شده در تمامی شهرستان های ۲۱ گانه استان در حال انجام  است و مشکلات جزئی نیز به تدریج در حال رفع می باشد.

تنها با یک تماس با مراکز بهداشت نزدیکی محل اقامت نام نویسی کنید

وی گفت: چنانچه افراد جامعه هدف برای واکسیناسیون در مراحل نام نویسی خود نیز مشکل داشته و توانایی ثبت نام ندارند، تنها با یک تماس با مراکز بهداشت و سلامت نزدیکی محل اقامت خود می توانند مراتب را به مسوولان اطلاع داده و کارکنان این مراکز موظف به نام نویسی آنها هستند.

خیاط زاده اضافه کرد: در حال حاضر نیز سه مرکز بهداشت در کلانشهر تبریز شامل مرکز بهداشت استان واقع در نصف راه، مرکز بهداشت تبریز واقع در منبع آب و مرکز بهداشت ساری زمی در جوار باشگاه ورزشی شهریار آماده ارایه خدمات به آن دسته از افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا هستند، می باشند.

وی با تاکید بر اینکه در مراحل مختلف تزریق واکسن کرونا باید پروتکل های بهداشتی به دقت رعایت شود، یادآور شد: افراد مزبور بهتر است با تماس نزدیک ترین مرکز بهداشت محل اقامت خود ، مراحل مربوط به واکسیناسیون خود را به انجام برسانند.

مدیرگروه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی افزود: موضوع مهم در زمینه واکسیناسیون مردم جلوگیری از هرگونه ازدحام در مراکز بهداشتی است تا از احتمال گسترش ویروس کرونا در بالاترین سطح ممانعت شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});